inviteret skoldkopper til boller idag

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 inviteret skoldkopper til boller idag

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Good luck!
    Jeg prøvede det samme med Sebastian. De havde haft det i vuggestuen i 2 mdr – uden han fik det. Legede så med én i 2 dage – uden han fik det – så nu venter jeg bare på at han får dem. Sikkert når det passer allerdårligst – sådan er det jo 🙂
    Kh
    Vibeke

Anonym
    Gæst

Jeg har inviteret en veninde og hendes søn til boller idag. Drengen har skoldkopper og mange af dem har ikke skorpe på endnu. Jeg håber at Jacob bliver smittet(ja,ja jeg er en ond mor), så vi alle kan få dem overstået inden jeg kommer ud på arbejdsmarkedet til marts(skal lige afslutte mit web kursus inden jeg finder et job).
    Jonas havde sår på sine skoldkopper i tre uger, heldigvis var jeg på barsel dengang med sophia og havde ikke problemer på jobbet. SÅ kære Jacob tag nu imod de skoldkopper, PLEASE!!!!!!
    Knus fra Sarah

JuhulieJuhulie
    Medlem

Hej Sarah,
    da jeg blev vaccineret mod røde hunde, fik jeg røde hunde i en uge (min SØDE mor købte hundekiks til mig og serverede dem storgrinende… jeg var vel 14-15 år dengang). Hver gang jeg er blevet vaccineret mod influenza, har jeg været sengeliggende i mindst 4 dage. Når jeg har fået medicin mod blærebetændelse, har jeg 12 timer efter første pille måttet lægge mig i et par døgn. Osv osv. Heldigvis nøjedes jeg med at besvime, da jeg blev stivkrampevaccineret…

Bare et tip, hvis du ønsker flere planlagte sygdomme – måske det hjælper at vaccinerer imod dem..! 🙂

Julie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.