Barnepige/reserve bedste

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Barnepige/reserve bedste

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja er der nogen med et godt råd eller 2 🙂

Vores super reserve bedste fik jo en blodprop og kan ikke passe frederikke mere, så nu skal vi ud og finde en ny.

Hvad er klogest at sætte noget op, eller at vente til det kommer???
    Det skal være en med kørekort, for det er både hverdag og weekend vi får brug for det.

Hvis der nu sidder nogen og kender en der lige var et godt emne såååååå 🙂 🙂 🙂 ( Bræstrup v Horsens )

Johanne

Anonym
    Gæst

Vi er også der hvor vi skal have fundet et voksent menneske, der kan hjælpe os..

Nu er du jo erfaren … måske du selv har gode råd? Og vil du afsløre hvad I har betalt hende for hvilken type af opgaver?

Og skulle andre kende en god kandidat i Frederikshvns området… ja så mangler vi en… 🙂

Ulla

Anonym
    Gæst

Hey,

Nogen kommuner har reservebedster, prøve evt. at google jeres kommune + reservebedste.

Knus Henriette

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Johanne,

lige en indskudt bemærkning….kan I ikke få aflastning af kommunen til Frederikke ? Det fungerer som en barnepige – blot betalt af kommunen, man kan selv planlægge timerne.

Vi har stor fornøjelse af det, og har selv valgt at finde en der kan tage timerne. Vi spurgte en ansat i Thors børnehave (en ung vikar) og det er bare super. Måske var der en pædagogmedhjælper i Frederikkes gamle vuggestue som I havde tillid til ?

knus
    Majken

Anonym
    Gæst

Majken: Jo ved du hvad det vil jeg lige se ad om det ikke kunne lade sig gøre.

Og mht råd, der var vi bare super heldige, at hende jeg overtog jobbet af i kirken hun kom selv med den ide at hun kunne tage frederikke.
    Super så længe det varede. Hun ville ikke have løn, så jeg havde besluttet at hun skulle have en stor kurv til jul, men der nåede vi desværre ikke til, men hun fik så lidt vin og chokolade hen af vejen.

Jeg har tænkt mig, at omkring 75 kr i dagtimerne og skulle de ske om aftenen så 100

Det er jo vigtigt det bliver en voksen og mindre synes jeg ikke rigtig vi kan. Vi kan lettere når hun skal i BH bruge en yngre, for der kan de gå hjem 🙂

Nu må jeg vidst hellere igang med kommunen 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.