sækkestol – hvem havde selv syet?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 sækkestol – hvem havde selv syet?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    JuhulieJuhulie
    Medlem

Hej!
    Hvem var det, der selv havde syet sækkestol (udover mig)?
    Jeg mangler det gode tip til hvor jeg kunne købe krøyerkugler billigt. Og så kunne jeg godt bruge en god lukkefunktion (knapper, velcro, lynlås), der ikke kan irriterer, når man ligger i den, men til gengæld kan bruges, når man skal have yderbetrækket af og vaske.
    Mvh. Julie

PS: godt nytår til alle

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej Julie,

jeg har syet en del sækkestole gennem tiden – godt nok til hunde, men alligevel.
    Jeg har altid lavet dem 2 lags med lynlås i begge lag, så man kan vaske yderbetrækket og hælde nye kugler i det inderste. Jeg har fundet et sted med lynlåse i metermål(Skumhuset i Århus), ellers kan de også være pænt dyre.
    Jeg har syet lynlåsene i en af de nederste syninger og så dækket dem med stoffet, så generer de ikke.
    Mht kuglerne så skal du være opmærksom på hvad de indeholder, du kan købe i byggemarkeder – men de indeholder vist meget skidt som ikke er godt for os eller ungerne. Jeg mener, at Anne engang havde fat i en leverandør af “sunde” krøyerkugler…..

God arbejdslyst

knus
    Majken

marabou4marabou4
    Medlem

her er et link til krøyerkugler:

http://www.scanchemi.dk/page.asp?id=117

jeg sendte dem en mail, fik hurtigt svar tilbage med et tilbud der så galdt i en måned. Jeg fik dog aldrig gjort noget ved det, da jeg valgte at købe en sækkestol i Føtex isetedet for.

Sækkestolen er et kæmpe hit her i huset. Jeppe tumler i den hver eneste dag, og jeg hiver den nogen gange op i stuen når vi skal se film. Den er virkelig behagelig. Men allerede nu, 2 ½ måned efter den er købt, at den er begyndt at blive lidt flad i det, så den skal nok have en re-fill af kugler 🙂

God fornøjelse med den 🙂

Anne

JuhulieJuhulie
    Medlem

ih hvor er I hurtige, tak for hjælpen!! Vi har selv haft en med en dia på 150 cm. i et år nu, og det er det eneste “møbel” hunden må komme med op i. Lærke tonser rundt i stolen og ligger der og læser bøger, og hendes far sover til middag eller putter med hunden der. Hver gang vi har gæster, ligger der nogen i den og flyder og nyder udsigten og det er SÅ NEMT at passe min nevø på 5… bare fordi sækkestolen er her 🙂 Nu har min bror og nevø set langt efter den i så lang tid, så det er på tide, at de får deres egen. Tak for hjælpen!

Julie

Anonym
    Gæst

Bare sådan ca? Den kan selvfølgelig være ændret, men bare for at få en idé.
    Kh
    vibeke

marabou4marabou4
    Medlem

http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/support/discussion/topiclist/index.jsp?forumId=1259&threadId=1090564

her kan I se de priser jeg fik oplyst dengang.

Kh
    Anne, temmelig træt. ZZzzzzZZZzzzz

Anonym
    Gæst
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.