Rigtig godt nytår…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Rigtig godt nytår…..

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Også rigtig godt nytår fra mig.
    Vi skal også bare være os selv, så vi skal rigtig hygge.
    Vi ses i 2008.

Knus Sveskepigen

Anonym
    Gæst

Hvad skal i lave på denne årets sidste dag?

Jeg laver en 3-retters menu:

Forret:Fersk laks med kaviar og salatbund
    hovedret: Culottesteg med smørristede kartofler og bearnaisesauce
    Dessert: Appelsin surprice

Vi skal bare være os 4, så vi har købt lidt knaldperler og hundpropper til sønnen og ellers skal vi bare hygge. Og når klokken slår midnat hopper vi ned af sofaen (gammel tradition) med penge i hånden så vi kan hoppe ind i det nye år med penge…

Knus Henriette, Viktor030104 & Philipa121006

Anonym
    Gæst

I lige måde

marabou4marabou4
    Medlem

Også rigtig godt nytår fra mig 🙂

Vi skal på restaurant i aften. Andreas, mig og 10 venner. Andreas & jeg har stået for nytårsaften i mange år nu, fordi vi har et stort hus, og lysten til at holde fester, men i år skal det være anderledes. I år vil vi bare vartes op!!! og ikke stå med oprydningen i morgen.
    Menuen er så en overraskelse.

Efter middagen går turen ud i det Århusianske natteliv, hvor vi bl.a. kender en der er DJ så vi ved, at der vil blive spillet en masse lækkert musik 🙂 ÅH hvor jeg glæder mig til at være beruset og danse på bordene!!!

Jeppe skal holde nytår hos sine bedsteforældre. Han bliver hentet klokken 17, og skal spise og sove hos dem. Det bliver en fest for de 3 🙂

Knus

Anne

molly23molly23
    Medlem

vi skal holde nytår med de svenske naboer.. vi laver buffet hvor vi hver især medbringer nogle retter.. de er alle børne familier, så det bliver stille og roligt.. eller dvs børn og skrig og skrål over alt… hehe

godt nytår..

molly

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Også godt nytår herfra 😉

Vi skal være hjemme, den ene dag om året er vi fast hjemme pga hunden. Den tager fyrværkeriet fint, men det er ikke til at vide hvordan det ville gå hvis vi ikke var her….

Men det er også fint med mig, så kan vi rigtig hygge med ungerne og stjernekastere he he

knus
    Majken

Godt nytår til jer alle, håber i er kommet godt igennem nattens strabadser!

Her i lille Gislinge, med et indbyggertal på lige omkring 1000, er vores lokale pølsevogn blevet brændt ned, slagterens butiksvindue smadret og så er der røget de obligatoriske postkasser, så her sker da noget ;o)

Vi selv er kommet glimrende, om end lidt trætte, igennem. Vi havde et vennepar og Anders´barndomsven på besøg, jeg har kokkereret i flere dage, menuen lød som følger:

Forret: Rejecocktail m. hjemmelavet dressing

Hovedret: Oksetyndsteg m. Hassesbackkartofler, div. grøntsager, bearnaisesauce og rødvinssovs

Dessert: Hjemmelavet skildpaddeis i nøddebunde m. stjernekasterer og paraplyer.

Natmad: Høns i asparges i luksus tarteletter.

Vi gik ikke sultne i seng ;o)

Vicky klarede det fint, havde lidt svært ved at falde i søvn, men da hun først var væk sov hun gennem al fyrværkeriet, vågnede dog allerede kl. 7 med en gave i bleen… JUBIIIIII (og nu har hun sovet til kl. 9 alle juledage og så den dag man har mest brug for det… :o()
    Da vi gik i seng kl. 2.08, havde vi 5 voksne konsumeret 1 flaske hvidvin og 2 flasker champagne og så lidt øl, heldigvis ikke nok til at få tømmermænd af 🙂

Knus Britt, Jamina230399 & Vicky151006

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.