Erkendelsen og den dårlige samvittighed…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Erkendelsen og den dårlige samvittighed…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

Øv altså.. Jeg har simpelthen måtte indse at døgnet ikke indeholder 48 timer…

har gennemsnitlig 3-4 12timers vagter om ugen, manden har opstartet nyt job i stor stilling, 2 unger, 2 hunde, kat og så ja mit (næst)kæreste eje, min dejlige hest!
    Altid glad for at se mig, tilfreds med en gulerod og et klap. Men den dårlige samvittighed nager mig, kan mærke hvordan den bare bore sig ind hver gang jeg kører derfra, godt stresset over der bare ikke er tid til det..

Så jeg har erkendt at jeg ikke bliver den seriøse dressur rytter indenfor nærmeste fremtid igen, så jeg må finde en der har lyst til en ridetur en gang om ugen..
    Men er i klar over hvor svært det er???? Et blevet KIMET ned af piger på 10 år der vil ud og starte stævner springe og tja tager hovedet under armen og så ud over stepperne…

Men hallo, er det så svært at finde en moden kvinde der bare trænger til en hygge tur en gang eller to om ugen????

Hvad med jer tøser, nogen friske?????????????????

Line, med den dårlige samvittighed….

Anonym
    Gæst

Det er så ikke mig, men hvor bor du henne i landet?
    Har en dygtig veninde, der har en hest, men kan ikke ride da han er lettere sindssyg i sit lille bitte hoved 🙁

gokkengokken
    Medlem

Bor du ikke i Vodskov Line?

Jeg bor i Aalborg og leder efter en hest jeg kan ride 1 gang om ugen. Gider ikke rigtig rideskolerne her, der er for meget snobberi, og det er skidedyrt.

Nå ja, jeg er altså intresseret. Jeg har redet i flere år og kan da ride lidt dressur, men ikke højere end LC/LB niveau.

Skriv evt på maj@raal.dk eller her.

Knus Maj

Øv det må være træls… Min er total iorden i hovedet, selv ungerne går hun med..
    Men bor helt i aalborg, så hvis hun bor i nærheden af dig er det nok for langt væk 🙁

Line, der sidder og nyder snevejret!

er det rigtigt??? det ville da være for skønt!

Hun står opstaldet i Sulsted, op af den gammel hovedvej mod brønderslev.. Der er både hal og bane samt mulighed for at ride ture!
    Det kunne være rigtig godt, hun vil bare så gerne, og har bare så dårlig samvittighed!

Line

Anonym
    Gæst

Min veninde bor i odder så det er for langt.
    Fedt hvis du finder en herfra der kan. Jeg har brækket ryggen 1 gang og må vidst hellere blive på jorden 🙂

Johanne

gokkengokken
    Medlem

Jeg kan desværre kun i weekender da manden bruger bilen i hverdagen. Og bus frem og tilbage vil nok tage alt for lang tid.

Kan vi evt mødes der den første gang? Måske næste weekend?

Men jeg må nok advare dig, jeg har ikke redet de sidste 3 år, så jeg er nok lidt stiv i det 🙂 ( en skridt tur tæller vist ikke selvom hesten kostede 500000)

Men vil altså gerne, så skriv enten her eller min mail.

Knus Maj

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.