Nu holder det godt nok snart

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Nu holder det godt nok snart

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    marabou4marabou4
    Medlem

Nej NU stopper “festen” altså Johanne!! Måske var det et tegn (fra oven) om at du skulle have sygemeldt dig? -ai sorry, dårlig joke, jeg synes bare, I er så hårdt ramt i Jeres lille familie.

Jeg håber du snart er på benene igen. Hvad siger lægerne?

Kh & god bedring

Anne

Anonym
    Gæst

Ja nu er jeg så blevet til en kryk husar 🙁
    Jeg faldt ned af trappen i kirken og har fået en revne i bækkenet hold da kaje det gør ondt, og kan slet ikke gå.

Brugte 8 timer på hosp igår og nu sidder jeg så her og kan ikke løfte frederikke så spørg lige om min søde mand synes det er lidt hårdt.

Rigtig godt nytår til jer alle.

Knus fra krykken

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Jamen Johanne,
    det er da vist godt at 2007 snart rinder ud, så er dette ulykkesår slut for jer…….
    Det er da for surt at skulle rende rundt med smerter og krykker nu – og skal I ikke snart flytte ? Så må du bare stå og dirigerer de andre he he he

God bedring Johanne

knus og godt nytår
    Majken

vindahl26vindahl26
    Medlem

øv hvor er det træls og ja stakkels din mand det er altid dem der har det hårdst 🙂 Det er nu mest synt for dig syntes jeg rigtig god bedring.

Trine

allanaallana
    Medlem

Hej
    Sidder bare og er lidt nysgerrig – arbejder du i kirken ? – det gør jeg nemlig og det er ikke så tit man møder andre 🙂

Hilsen Maren

anemonen4anemonen4
    Medlem

Kære Johanne

Som om jeres familie ikke er hårdt nok ramt! Av hvor må det gøre ondt. God bedring.

Et særligt godt og lykkebringende nytår til dig og din familie. Det fortjener I!!

Kh Anne

Anonym
    Gæst

Hold da op, det er slet ikke til at finde ord for hvor meget I har været igennem i år, tror da godt nok I skal have et “time out” i 2008, så I kan få vejret igen.
    Rgtig god bering til dig, håber snart du kommer på benene igen.

Hvordan går det i øvrigt med Fredrikke, hun er ikke syg mere nu hvor hun ikke får ko-mælk eller??? Skal I til flere undersøgelser?

KH Janni

Anonym
    Gæst

Ja jeg gør 🙂

Rigtig god bedring og så skal i vist ha`et KÆMPE godt nytår.

Knus Sveskepigen

Anonym
    Gæst

Aj for sevan da, søde Johanne… Det gør bare nas! Og så giver det liiige lidt ekstra på av-kontoen, når man ikke kan løfte sin guldklump op. Håber det går bedre!

Kh fra Cristina

Anonym
    Gæst

Ja det gør så 🙂

Det er drøn irriterende jeg ikke kan løfte hende, men sådan er det jo desværre.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.