Der var en streg og der var 2 streger

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Der var en streg og der var 2 streger

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter

Hurra så var den der. Jeg skal være august mor. Der er gået præcist 5 måneder fra vi aftalte at det var nu til det skete. Præcist som med William.
    Det er jo skønt.
    Har ikke været til lægen endnu. Har heller ikke ringet endnu.
    Er idag 7+3 og glæder mig så meget til at give manden den bedste julegave han overhovedet kan få.
    Men hvor er det svært at holde mund…….
    Er trææææææææææt kl 20, mega svimmel men ellers ikke noget.
    Hvor er livet herligt.

Anonym
    Gæst

Neeeej, tillykke Lotte!! Hvor er det dog skønt! Kan du virkelig holde det hemmeligt i 6 dage endnu??? SÅ tager jeg godt nok hatten af for dig! 😉 Men hvor er jeg dog glad på jeres vegne! Glæder mig til at følge endnu en bebs.. (er liiidt skruk)

Kh fra Cristina – der nærmest annoncerede graviditet på Politikens lysavis, inden testen var færdig… 😉

UniMorUniMor
    Medlem

Tillyke-tillykke! hvor skøønt! Og hvor bliver han og familien da ellevild hvis du først afslører det til jul. Men pas på: måske har han allerede luret dig? Min mand VIDSTE bare jeg var gravid, før jeg selv gjorde og allerede inden testen var taget..
    nu kan du jo så snart kalde dig “mor til dimserNE” *GG*
    Knus Camilla

Anonym
    Gæst

Stort tillykke, hvor er det bare en god julegave, og hvor bliver din mand da helt vild.

Hilsen Janni – mega skruk…. 🙂

marabou4marabou4
    Medlem

Aiiii tillykke Lotte, sikke en dejlig nyhed at vågne op til 🙂
    Du bliver nødt til at fortælle os, hvordan manden reagerer, når han altså får det at vide. Jeg tror ikke jeg ville kunne holde det hemmeligt 😉

Kh
    Anne

Hvor er det bare lækkert for jer, beundre din evne til at holde mund *G* Jeg kan dårligt holde mund om ungernes julegaver, når de først er købt, derfor bliver de først shoppet lige op til jul *G*

Men altså super mange gange tillykke!!

Knus Britt

Anonym
    Gæst

tillykke fra sille… super julegave til din mand….
    min mand har også luret den de gange jeg har været gravid – inden vi har taget tests…..

knus og merry x-mas…Sille

Lise6ALise6A
    Medlem

nej hvor er det dog skønt!!!! kæmpe stort tillykke, og hvor vildt hvis du kan la være med at sige det!! det vil jeg godt nok også gerne høre om ;o)
    knus lise

Et stort tillykke. Det er da helt vildt, at du kan vente med at fortælle det juleaften, det kunne jeg altså ikke!!!!.

Knus Sveskepigen

Anonym
    Gæst

Hvor er det bare fedt for jer og så lige op til jul. Fed julegave, den kan vidst ikke hamle op med en købt gave fra magazin!!!!
    Knus fra Sarah

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Tillykke med de 2 streger. Du går en skøn tid imøde 😉

Super gave til faderen – lad os vide hvordan han reagerer på at William skal være storebror.

Jeg ønsker dig en GLÆDELIG jul.

knus
    Majken

Tak for tillykker piger.
    Må erkende at det er ikke nemt at holde munden lukket. Man er vel kvinde, men det skal bare lykkedes.
    Skal nok give lyd fra mig hvordan det går med overraskelsen.

Lise6ALise6A
    Medlem

er bare så spændt på at høre om det, ku du holde munden lukket? :o)
    kh lise

Som lovet en up-date.
    Ja jeg holdt mund til den 24 om morgenen hvor det hele var planlagt.
    Han blev glad meget glad, sådan set så glad så han tudede.
    har lavet en ramme med et lille rim i om storken der ville komme og besøge os igen.
    Det var meget overvældende at se ham reagere.

Så jo han har fået den bedste julegave.

Havde ellers tænkt at han skulle have det foran familien, men vidste han ville begynde at tude af lykke så det kunne vi jo ikke have. Han tror også han ville have haft det lidt skidt med at gøre det.
    Han var bare klar til at råbe det ud af alle vinduer, fortælle det til gud og hver mand. Det er jo skønt når man får en sådan reaktion.
    Lotte idag 8+6

Anonym
    Gæst

Ej hvor godt, sikke dog en dejlig reaktion, og hold da fast det var flot at du kunne vente med at fortælle det.
    Stort tillykke med dimserne 🙂

Hilsen Janni

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.