Sidder og drømmer om flere børn.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Sidder og drømmer om flere børn.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    lenebaerlenebaer
    Medlem

Hej Sabrina,

vi har to dejlige af slagsen: Simon fra 090104 og Regitze fra 230906.

JEG vil gerne have en mere, men manden skal overtales. Og dét er jeg ikke sikker på, er muligt. Men jeg er efterhånden ok med, at det nok bliver ved de to… meeen det kan da være 😉

Mange hilsener fra Lene

SaniasSanias
    Medlem

Jeg har Astrid, men sidder med et kæmpe ønske om at “få” tre børn, men jeg tror kun, at jeg kan få manden med på to.

Hvor manger børn har i/hvor mange har i planer om at få?

Sabrina

min1babymin1baby
    Medlem

Ja vi har jo Marius der lige er 1 år, og venter jo den næste til 2 dec. Så når vi har fået 2 nu på godt 1 år, så tror jeg lige vi holder os til de 2 små nogle år.

Jeg har altid sagt at jeg vill have MANGE børn. 4/5 stykker. Meeeen det ved jeg nu ikke helt. Jeg ved faktisk ikke om jeg har lydt til flere end de 2 vi snart har. Der følger jo mange opgaver og meget ansvar med og have børn.
    Min mand har ikke behov for flere børn nu, men han siger da at måske en efternøgler engang, men det må vi se.

Så indtil videre 2 til os. ;o)

Knus Vicky 33+0 og Marius 11/10

allanaallana
    Medlem

Vi har 3 – og jeg har “lokket” min mand til de sidste 2 🙂
    men det skal nu siges at han er meget glad for dem alle …..
    Vi er meget enige om at vi ikke skal have flere. Nu går vi nemlig og glæder os til at det er slut med bleer og barnevogne.
    Havde vi ikke fået en pige her 3. gang ville jeg måske prøve igen, men nu har vi 2 drenge og 1 pige- 3 fantastiske raske børn , så sådan bliver det…..og så kan vi også være i en almindelig bil 🙂

Maren

molly23molly23
    Medlem

jeg har altid været sikker på at vi skulle have maaaange børn.. og det samme havde manden…
    igår var vi så til middag hos mine bedste forældre.. min mor og moster og dere 5 børn HVER (jeg er så en af dem selvfølgelig) og vores lille dreng tordnede rundt i hele huset… puuuhhh jeg er sikker på at jeg ikke skal have mere end 2… 6 af børnene er stadig små og det blev bare alt alt for meget.. godt vi ikke plejer at holde jul sammen eller andet.. det var faktisk første gang vi alle var samlet på en gang…
    og så kommer der jo den lille ny om nogle dage/uger… så nej vi er blevet “mætte” foreløbigt….

molly

Anonym
    Gæst

Vi har 2 nu og skal absolut ikke have flere, men vi har også hele tiden været enige om 2. Der udover skal det siges at min kærestes depp. brød ud efter Viktors fødsel og hans hårde start og kom igen efter Philipas fødsel, så det er også en stor fakta til ikke at få flere.

Henriette, Viktor030104 & Philipa121006 – Nu 1 år.

JuhulieJuhulie
    Medlem

Jeg er stadig igang med at vænne mig til tanken om, at nr. 2 er på vej. Jeg synes det er skønt og overvældende og utroligt og dejligt og skræmmende og uoverskueligt på samme tid. Jeg vil ikke sætte et eller andet “max-antal” på af børn, men kæresten insisterer på at 2 er nok – også selvom han bærer over med mig og til dels giver mig ret, når jeg siger at det må man tage 1 barn/1 graviditet ad gangen. Hans argumenter er bl.a. at der kun er bygget 2 børneværelser, at det er synd for børnene, når de ikke alle kan gå til det, de vil gå til/komme ud til venner når de har lyst, fordi mor og far ikke kan køre dem alle på samme tid til alt muligt. Og vigtigste argument for ham er: prøv at se når vi er ude og spise/handle: dem med 2 børn har bare TOTALT styr på det hele og især børnene, dem med 3… det er bare kaos og ikke styr på en skid og råben og kasten med ting… ja, han er vist rimelig overbevist – og skrækslagen!
    Vi har verdens nemmeste barn. Det at få hende, har ikke betydet, at kæresten har skulle give afkald på hobbyer, mandeaftener eller andet, og det er vigtigt for os begge at kunne have plads til at være os selv, ikke “bare” “Lærkes forældre” – jeg er ret sikker på at 2 er nok for os i første omgang (eller 3, hvis det er tvillinger denne gang hehe)… men der bliver ikke lukket helt 🙂

Hej fra Julie

Lise24Lise24
    Medlem

Jeg er jo TOPskruk. Jeg vil det hele igen – NU! Men gider ikke en barsel til på SU, så jeg skal lige være færdig med mit studie til sommer, også går vi i gang med projekt lillesøster- eller bror. Jeg ved ikke hvor mange børn vi skal have. Jeg tror vi ender med tre – så er bilen fuld;-)
    Min kæreste har 4 søskende, men jeg tvivler nu på vi skal have 5 børn.
    Knus Lise

Hej Sabrina.
    Vi har Liv fra juli 2004 og så Emma fra oktober 2006. Nu er der lukket for flere og det er vi helt enige om. Vi er sikre på, at vi kun kan rumme de 2 og så skal vi stoppe imens legen er god :-).

Knus Fra Inge Lise

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.