kamillete (igen)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 kamillete (igen)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    chuckychucky
    Medlem

Jeg kan ikke rigtig huske de svar jeg fik sidst så prøver lige igen. (hmm huskeren er ikke ret god)
    Kan kamillete godt hjælpe mod hoste og ørepine eller er det kun mod maven?
    Skal man bare lave det som almindelig te og så vente med at give det til det er koldt? Har aldrig brugt det så aner virkelig intet om det!

Pia

molly23molly23
    Medlem

det virker berolignende.. altså hvis hun er lidt pyller pga sygdom kan du sagtens give hende det.. det hjælper dog ikke på ørene, men får hende til at falde til ro…
    100 ml vand/the til en ske sukker…
    og så kan det virke mod maven…

god bedring..

molly

Anonym
    Gæst

Kristian får kamillete hver nat i en sutflaske – måske et skråplan – men det virker for os…både han og jeg vågner ikke ret meget ved det og så behøver han ikke mælk om natten.
    Jeg laver det som alm te, men lader posen trække i flere timer, (én gav mig det råd om at lave det så stærkt som muligt – godt mod snotnæse).
    Prøv uden sukker i første omgang, hvis hun vil have det er det jo bedre end med sukker. Her kører det fint uden sukker.
    Vi bruger det mod snotnæse og som beroligende om natten.

Hvor er det træls for Emma og jer at hun bliver ved med at have noget der bøvler. Håber da at hun snart kommer på dupperne igen.

Her døjer Kristian også med ørerne, de holdt os vågen laaanngg tid i nat, øv – spørg lige hvor meget jeg var værd på arbejde i dag…?

/Janni – snart Zzzz Zzzz

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.