møb?????

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    molly23molly23
    Medlem

mathias har haft feber siden igår nat… han græder når vi ligger ham ned.. og piller ved ørene..
    vi har været ved lægen idag og blevet kigget på, men har rigtigt dårlig erfaringer dernede fra.. de er ikke meget for at give behandling, og har før overset møb hos mange patienter jeg kender til..
    jeg orker ikke endnu en nat uden søvn…
    er der ikke nogen fif eller andet..? ud over at lægge dem til at sove i en høj hovedstilling…?

puuuhh det er ikke skægt.. det er første gang ever han har feber….

så fik vi prøvet det med..

molly

ugehrtugehrt
    Medlem

synes I skal ringe til vagtlægen og få en anden læge til at kigge på det.
    Hilsen Ulla

Lise6ALise6A
    Medlem

vi plejer at få besked på at give dem panodil når de har mellemøresbetændelse.
    rigtig go bedring med ham!
    lise

min1babymin1baby
    Medlem

Øv Molly, vi har jo lige været igennem den tur herhjemme, ikke sjovt. Og her var der ikke andet end pinicillinen der hjalp, indtil vi fik den blev det bare være og være…
    Jeg gav også Marius panodil, og det hjælper jo et par timer, men så er balladen og feberen tilbage, så du må nok have fat i en anden læge eller vagtlægen…

God bedring til din lille gut

Knus Vicky

molly23molly23
    Medlem

han er holdt op med at tage sig til ørene.. han er ikke snottet eller andre symptomer, andet end at han er lidt mere pylret, men dog stadig sit gode “gamle” jeg. og så den feber der…
    kan det så mon være 3 dages feberen…. der er stadig ikke noget at se ved hans øre, så den er udelukket indtil videre…
    hmmmmm.. ja jeg ved det sku ikke, det er første gang han er “syg” syg..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.