rejsegilde

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    molly23molly23
    Medlem

altså jeg har været til et rejse gilde, og det var total druuuk!!!
    men der er jo forskel på hvordan mennesker syntes at en fest skal være, så det kommer jo nok også an på hvordan din bror er osv.. og hvordan venner og familie ter sig…

så ville da nok lige høre ham ad om det blev “abe” fest eller stille og roligt begivenhed..

molly

Anonym
    Gæst

Der er stor forskel på hvordan man holder rejse gilde, men de fleste er det bare øl og pølser og stille og roligt.

Kan du ikke høre ad om det er ok Emma kommer med

Johanne

Anonym
    Gæst

Du kan sagtens have Emma med til rejsegilde – det ville jeg i hvert fald ikke have problemer med.
    Det er total uformel, håndværkerne er der jo i arbejdstøj lige efter fyraften, man dumper ind, for en øl/vand og en pølse med brød, sætter sig og snakker lidt, og damper så af igen efter en tid (der kan være forskel på om man bliver inviteret til mere bagefter, men det har jeg kun oplevet en enkelt gang)
    Eneste “problem” er at gulvet sikkert ikke er børnevenlig, men div værktøj og rod efter byggeriet, men det kan vel klares hvis hun sidder på arm, i højstol, klapvogn eller barnevogn.

God gilde…

/Janni.

chuckychucky
    Medlem

er der nogle af jer der tit har været til rejsegilde? Jeg har aldrig været til det før, og skal det altså nu d. 21/9 hos min storebror. Men jeg er bare så meget i tvivl om man tager børn med til sådan noget? Jeg ved slet ikke om det er en begivenhed hvor det passer bedst ikke at have små børn med….
    Er der nogle af jeg kloge kwinder som kan svare på det 🙂

Pia

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.