maaaathiiaaaas.. hvor eeeeer duuuu??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 maaaathiiaaaas.. hvor eeeeer duuuu??

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    min1babymin1baby
    Medlem

det var da hyggeligt med sådan en lille altan-hygge-stund. Han har garenteret set rigtig fræk ud da han sad derude og hyggede sig. :o)
    Her ELSKER Marius vindruer, de ryger bare lige ind en efter en, så han får nogle stykker af gangen og når de er spist må han vente lidt med og få flere… ellers giver det vist tynd mave…

Knus Vicky

chuckychucky
    Medlem

ej hvor kært molly… Huskede du så at tage billeder hva hva hva ??? 🙂

Pia

molly23molly23
    Medlem

lillefisen var bare væk.. og jeg ledte hele huset igennem.. jeg var sku ved at gå lidt i panik, for han forsvinder aldrig mere end 2 meter væk fra mig.. selvom vi er på hjemmebanen…
    efter at have kigget på toiletterne, klædekammeret, stuen og alle værelserne, var der kun et sted tilbage… altanen…
    og hvem sad derude midt i vores vindrue plante og guffede.. hehe…

sikke et syn..
    vindruesaft i hele ansigtet, og ned af tøjet…
    muuuumsss…

1 stk lækker bebs…

JuhulieJuhulie
    Medlem

he he, det lyder superkært!

Håber ikke jeg ødelægger din tråd ved også at komme med en historie:

Igår aftes kørte Lærke tur med sin kasse ud af stuen og hen ad den laaaange gang vi har. Førstesalen er et kæmpe rum med stue for enden af en gang, der åbner op med gelænder og “udsigt” ned i hall’en nedenunder. Super gang og endnu mere super at Lærke kan kigge ned mellem tremmerne og se hvem der kommer hjem. Nå, håber du kan forestille dig det. Lærke tøffer afsted, parkerer, og pludrer lidt henne ad gangen mens jeg indtager aftensmad alene (hun havde spist, og faren er på ferie). Pludselig bliver hun liiiige et nummer for stille, men idet jeg rejser mig for at se hvad hun laver, hører jeg et “hej-‘eej” efterfulgt af en klapsalve. Sætter mig ned igen i den tro at hun leger med bamsen. 1 minut eller noget senere hører jeg igen: “hej-‘eeeej” efterfulgt af klapsalve og grin. Så kommer der klaskelyde og en overbegejstret baby er tilbage i stuen. Tænker ikke videre over det før jeg skal ned i køkkenet med min tallerken og på gulvet lige nedenfor rækværket ligger 1 stk. strømpe og 1 stk. sko.

Kan I lige forestille jer skrubbelise sidde dér og tage først sin sko af, smide den ned, vinke og sige hej-hej sko og klappe af sig selv for derefter at gøre det med strømpen? tihi

Julie

molly23molly23
    Medlem

nåede ikek at tage billeder første gang da jeg tænkte på at det nok satte masser af spor efter sig på gulvet…

men nu da han forsvandt igen nåede jeg lige at hive kameraet frem..

ny yndlings spot er fundet… 😉

og bare helt iorden julie, det er kun sjovt med de små guldkorn der.. hehe…
    flere af dem… 😉

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.