Anne Marabou4

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej igen Anne,

ja der er run på dig idag….he he …
    jeg kom lige til at tænke på om Jeppe har lært trapperne at kende, eller hvordan fik I løst det problem.
    Jeg kom i tanke om det fordi Siri-Maj kravlede ned af vores trappe for første gang i dag (med lidt hjælp altså). Det er ellers lang tid siden at vi rigtig har øvet det…

knus
    Majken

marabou4marabou4
    Medlem

Næh, der sker ikke det store på det område. Han kan godt klatre et par trin op, men så ender det enten med at han råber på hjælp, eller også ender det… med et bump og et vræææææl!!!

Vi træner overhovedet heller ikke. Altså når han når til trinnet mellem kontor og stue, så vender vi ham med numsen først og lader ham selv “finde” gulvet med fødderne. Jeg håber da at han lærer det en dag 🙂

Hende Siri-Maj, hun er altså en seje tøs 🙂

Kh
    Anne

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hvis vi spørg brormand koster hun en hest 😉 Mens faderen nok nærmere er parat til at sælge hende for din store græsslåmaskine. Moren vil sælge hende i bytte for et par børnebørn he he he.

Men ja, hun er en værre krudtugle som rigtig er ude og opleve og forcerer forhindringer. Hun har så meget energi, så det er da meget godt at hun bruger det konstruktivt for tiden…

knus
    Majken

Anonym
    Gæst

bare en sej lille pige.
    Jeg kan stadig huske hendes store bedårende øjne, da jeg fik lov til at holde hende på cafeen.

Måske skulle jeg holde fast i de arrangerede ægteskaber fra min fortid og bede om hendes hånd fra Majken og farmand. Et par kameler er nok ikke nok for hende, så jeg skal måske lægge et par geder oven I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Knus fra Sarah

Anonym
    Gæst

dette indlæg og gemt det i word. Det skal jeg sætte ind i Jacobs bog. Så kan han efterlyse hende når han bliver myndig og nu har vi prisen på skrift.hehe
    Knus fra Sarah

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.