Fighter.. hvordan gik samtalen???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Fighter.. hvordan gik samtalen???

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 23 i alt)
  • Forfatter

Hej Johanne, hvordan gik samtalen med lægen i dag? Jeg håber at I fik nogle svar I kunne bruge til noget. Ikke alt det udenom snak og konkrete oplysninger.
    Mange tanker fra os.
    Jeannette, Cecilie og Freya

Anonym
    Gæst

Ja, det er rigtigt.. Tænker på jer!

Knus fra Cristina

Anonym
    Gæst

Tak skal du have.

Jimmy vil underøsøge og tager nok den tabte arbejdsfortjenste, da han er grov træt af arbejdet lige pt.

Vi skal have gang i forskellige ting nu, så vi kan overleve de 2 mdr.

Tak fordi i gidder høre på alt mit brok

Johanne

Anonym
    Gæst

Åhh Johanne jeg kan virkelig godt forstå at du slet ikke ved hvad du skal sige.
    Jeg håber bare sådan for jer at der kan gøres noget for Frederikke, men hvor må det være frustrerende at der ikke kan gøres noget NU.
    Håber I klarer den og at I får noget hjælp udefra, for det må være en tung sag at klare helt selv.

Mange tanker og knus fra Janni

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Åh for fanden Johanne – ja undskyld jeg bander men det er da bare så synd for jer og lille Frederikke. Jeg bliver helt frustreret på dine vegne. Det er et hårdt liv i fører nu, jeg håber at I får noget støtte af familie og kommunen.
    Hvis jeg var dig – eller din mand, så ville jeg straks søge tabt arbejdsfortjeneste ved kommunen (=fuld lønkompensation og ingen arbejde)- og man kan dele den så en tager 3 dag og en anden 2 dage om ugen…. Du ved jo selv hvor svært det er at få hverdagen til at hænge sammen med sygt barn og I kommer til at være meget hjemme ved hende.
    Men søde Johanne, læs af på os alt det du kan, vil kan desværre ikke forbedre Frederikkes tilstand men forhåbentlig muntre hendes hårdtramte mor op.

knus
    Majken

Anonym
    Gæst

Tak skal i have.

Det gik slet ikk :(((((

Frederikke er meget meget syg, men jeg skal nok skrive mere senere.

Kort fortalt er hendes stofskifte alt for lavt. Dernæst reagere hun mod sig selv ( derfor er hun aldrig rask ) og ja lige pt kan de ikke gøre noget for hende, da de først kan tage nye prøver om 2 mdr.
    Det lyder underligt, men de kan ikke se noget før der er gået min 1½ mdr.

Det der er planen nu er, at hun ikke må komme i VS hvis hun er det mindste syg.
    Hun skal leve så sundt som muligt og så skal vi til tjek hver 2 uge med blod procent ( tages i øret )¨

Det er så frustrerende at de ikke kan gøre noget ved vores lille mus nu, men 3 overlæger sagde det samme.

De har ikke den eksakte diagnose før en blodprøve om 2 mdr så de har 2 der kan sammenlignes.
    Hvis de næste siger det samme skal der tages rygmarvs prøve og hun skal scannes i hoved og r….

Det bliver nogen meget meget hårde mdr vi skal igennem

Hvad skal jeg sige 🙁

Anonym
    Gæst

Åh, hvor er det trist… Sidder her på arbejdet, og skulle bare lige se om I ikke havde fået lidt gode nyheder.. Bliver så ked af det, på jeres vegne!

Nu er der ny patient, men jeg tænker på jer!!
    Knus

molly23molly23
    Medlem

nej altså… hvor er det altså synd for jer at i skal alt det her igennem…
    det er jeg bare så ked af på jeres vegne.
    jeg er virkelig forvirret (det er du jo nok også selv) over alt det frem og tilbage og at der ikke er nogen rigtig diagnose.
    jeg håber snart det går den anden vej for jer. at der kommer noget posetivt.
    og nu må du endelig ikke bryde sammen. jeg mener hold dig stærk og munter, selvom det er svært.

kæmpe kram og mange tanker.

Lise24Lise24
    Medlem

… Jeg har ikke skrevet til dig før, dels fordi jeg ikke er superaktiv herinde, men mest fordi jeg mangler ord. Jeg føler sådan med dig og din familie. Det må være det allerhårdeste man som menneske kan gå igennem. Som forældre vil for alt i verden skåne sine børn, så den magtesløshed I gang på gang stilles overfor, må være ubeskrivelig hård.
    Jeg synes, du klarer det fantastisk og jeg er sikker på du er en uvurderlig støtte og verdens bedste mor for din lille seje datter.
    Synes ikke du på nogen måde behøver at undskylde dine indlæg, er glad for du vil dele jeres historie med os. I er tit i mine tanker.

Håber I får en dejlig og rolig weekend.
    Varme tanker og knus fra Lise

Hvor er det bare synd for jer..
    Sender dig rigtig mange tanker, og et kæmpe cyber knus..

Og vil hellere end gerne høre på dig, det er under ingen omstændigheder brok.

Knus og tanker

Line

Jane01Jane01
    Medlem

Kære Johanne!
    Ved slet ikke hvad jeg skal sige………synes i er så uretfærdigt hårdt ramt og jeg håber sådan, at i snart får nogle gode nyheder. Som andre allerede har skrevet, skal du ikke undskylde dit “brok” – læs endelig af herinde, kan godt forstå, du har brug for det.
    Knus og tanker Jane

min1babymin1baby
    Medlem

Nej hvor er det altså bare synd for jer. Jeg sidder og bliver meget ked af det på jeres vegne….

Hvor er livet nogle gange bare uretfærdigt. Håber virkelig at lægerne kan gøre noget godt for jer i fremtiden. Jeg håber at I har en kanon familie, venner, arbejdskolegaer osv der støtter jer og hjælper jer alt det I har brug for.

De kærligste hilsner og ønsker for jer alle, knus Vicky

Jeg får altså helt ondt i hjertet når jeg tænker på alt det i har været og skal igennem.
    Jeg tænker meget på jer, og håber snart der kommer nogle seriøse fremskridt, det er jo slet ikke til at bære når ens guldklumper bliver syge.

Knus Britt og Vicky

Hej Johanne, det var da en trist besked og jeg føler med Jer. Det er utrolig hårdt at stå med et sygt barn som lægerne ikke kan hjælpe. Jeg håber virkelig for Jer at de finder ud af hvilken behandling hun skal have osv. Det bliver en hård tid for Jer og ikke nemt. Jeg håber at Jeres familie kan hjælpe jer og støtte JEr i den tid der kommer, og naturligvis alle os herinde.
    Mange tanker..
    Jeannette

marabou4marabou4
    Medlem

Åh Johanne, jeg føler mig så tåbelig.. jeg sidder og græder efter at have læst dit indlæg. Det er jo JER der har det hårdt, Jeres lille Frederikke der er syg. Jeg bliver bare så berørt, og ved slet ikke hvad jeg skal skrive…

stort knus & en masse varme tanker
    Anne

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 23 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.