Ej, ved i hvad der nærmer sig????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Ej, ved i hvad der nærmer sig????

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Sarah Sarah Sarah der er lang tid til. Se engang hvilket smukt vejr vi har haft idag…hvad fik dig dog på de tanker ?

knus
    Majken – som ignorerer vinteren

molly23molly23
    Medlem

ja det er lige før man kan lugte den sniger sig ind… da jeg fødte mathias den 26 oktober rendte jeg stadig rundt i klip klappere og en tynd bluse…
    det kan jeg ikke helt nu, må jeg indrømme…
    jeg er heller ikke bygget til det danske vejr… lad os tage syd på…
    hvis jeg nu har vundet de 99 millioner der var på spil i svensk lotto igår så gir jeg tøser… *gg*

molly- bbbrrrrrr

cilja2cilja2
    Medlem

Bader du nede ved den permanente? Min er storbader dernede og jeg er altid med, naar jeg er hjemme i DK om vinteren (og ikke er gravid eller ammende)

LOVE it!!!!!!!!!!!!!

Du har ikke tilfaeldigvis moedt min far??? Storsnakkende og altid kanon humör….thi hi!

Knus Camilla

Anonym
    Gæst

Kulden, frosten, sneen, snotnæser, forkølelse,m.m og JEG er slet ikke klar.
    Øv for en sommer vi har haft, jeg har ikke fået tanket mine varmedepoter op, skal nok lægge op af min varmepude hele vinteren igennem.øvøv det må være mine gener som ikke er egnet til den danske vinter.
    Sarah

Anonym
    Gæst

DET fik mig til at tænke på det kommende vejr.
    Jeg har gået i shorts og klipklapper idag, men må indrømme at jeg tog lange bukser på ved 18 tiden.brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Henrik foreslog at vi tog en tur til Mallorca lige efter Jonas føsdag, men selv om jeg så gerne vil, dur det bare ikke.
    Sophia Sover stadig til Middag, Jacob er en fandens nysgerrig knejt som er over det hele og Jonas skal ikke tilsiddesætte sine behov bare fordi hans søskende er “umodne”, vi tager til Tenerife engang til feb, alt afhængig af det job jeg nu engang finder, hvis jeg finder det!
    Måske skulle jeg finde et job, hvor jeg blev udstationeret i Dubai fra okt til maj??????
    Knus fra Sarah, som har haft gang i brændeovnen to gange i sep månede.

marabou4marabou4
    Medlem

Ja, og så er det ikke engang løgn!! Det varer ikke længe, så er det vante-vejr om morgnen.

Jeg elsker den mørke, kolde og ruskende tid med alt hvad det indebærer. Jeg er vinterbader, og ser frem til, at vandet kommer under de 10 grader, for så er jeg den der er klar på en dukkert!
    Jeg kan godt lide sommer, men opholder mig helst i skyggen og helt i ro 🙂

Men indrømmet: sommeren har ikke været alt for god i år.

Kh
    Anne

Anonym
    Gæst

http://kompagnietaf1991.dynamicweb.dk/

så skal du klikke ind på kids-up . han er den mørkhåret gut.

marabou4marabou4
    Medlem

jeg sad faktisk lige og tænkte på, hvordan det mon går med karriereskiftet.. er du kommet lidt nærmere noget?

Er Jacob egentligt startet i vuggestue? -undskyld hvis du HAR skrevet det et andet sted, og jeg bare ikke har fulgt med.

Kh
    Anne

Anonym
    Gæst
    marabou4marabou4
    Medlem

jeg ved ikke om jeg har mødt din far 🙂 -der er mange storsnakkende mennesker på Den Permanente i vinterhalvåret 😉
    Men jeg bader mest om aftenen, der er der ikke SÅ mange mennesker.
    Nåh ja, og så skal det måske lige nævnes, at jeg ikke er vildt ambitiøs.. jeg bader max 1 gang om ugen 😀

Sidste sæson måtte jeeg springe over, fordi det kolde vand bed i mit kejsersnitsar. Så i år skal der tages revanche!!

Kunne da være skægt hvis “man” en dag sad i saunaen, og overhørte en far og en datter tale om Carla og Cilja 😀

Knus
    Anne

cilja2cilja2
    Medlem

Min far bader ogsaa altid om aftenen…og jeg er som regel med 1 juledag og nytaarsdag (tömmerne skal vaskes/fryses af)

Men hihi..maaske moedes vi dernede…men udover at holde oererne aabne, saa kig efter de nedslidte aeseloerer, haengeballerne, bildaekkene og appelsinhuden….yeeeeeeahhhh baby…thats ME!

KNUS

Anonym
    Gæst

Nope, jeg har ikke fundet et job, jeg får tre ugers karentæne fra 15okt, hvis jeg ikke har fundet noget, men det overlever vi.
    Jacob begynder d.1 okt, det bliver super at få lidt alene tid til mine løse projekter, som kræver at jeg kan arbejde uafbrudt i 2-3 timer ad gangen.

PS: har du aldrig tænkt på at melde Jeppe til model???? Han er da så imponerende charmerende og så den hårpragt han har! Jeg har ikke set børnemodeller der ligner ham.
    Jacob har haft 4 jobs allerede og Storebror har tjent 23000kr i år( han har lige købt en 37t fladskærm til værelset, for sine egne penge), Sophia vil ikke og vi vil ikke presse hende. Hun bliver spurgt og hun har sagt ja 3 gange ud af 24 gange iår.
    Nåh, men bare fordi jeg tror at han vil egne sig total.

marabou4marabou4
    Medlem

Fedt Sarah, så kan du rigtig hygge om dig selv og din familie i december måned.. bare det var mig!! 🙂

Ang. model… nej, jeg har ikke overvejet det. HVIS det skal være, så bliver det først når han selv kan svare, og forstå hvad det indebærer. Jeg ved godt, at så længe de er så små, så er det mest bare sjov og ballade, men jeg er selv SÅ kamera-sky, at jeg ikke vil byde mit barn “den slags” -hvis du forstår? 🙂
    Men tak for rosen af mit barn, jeg synes også selv han er en fin én 😀

Det er da virkelig sejt, at Jonas i en alder af…. er han 6 år? kan købe så stor en ting til sig selv!! Hvor mon vi kan se ham? 🙂

Kh
    Anne

marabou4marabou4
    Medlem

Tak for kigget Sarah, han bliver da faaaaarlig om et par år.. hvis han ikke allerede er det 😉

Knus
    Anne

marabou4marabou4
    Medlem

hi hi mon dog Camilla, jeg vil vædde med, at du er top-trænet!! Hvad har du ellers fået tiden væk fra ND til at gå med??

Knus
    Anne

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.