MME eller vælling til nat…??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 MME eller vælling til nat…??

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvad giver I der giver flaske til nat – MME eller vælling??

Sp sagde at han fra 8 mdr kunne nøjes med MME til nat i stedet for vælling, for han skulle spise mere i dagtimerne og ikke have noget der mætter så meget på det tidspunkt af døgnet.

Så sagt så gjort. Dengang var forskellen den samme om han fik MME eller vælling for han vågnede stadig tidlig morgen for at få en flaske MME. Så vi begyndte at give MME til nat.

Sidste søndag prøvede vi igen at lave en flaske vælling til nat i håb om at det kunne give en hel nats søvn, og sandelig ja, det gør det. I hvert fald har han sovet igennem 3 ud af 6 nætten siden søndag og det nyder jeg.

Så derfor vil jeg høre jer kloge piger, om vi skal sk… på sp råd om MME i stedet for vælling eller vi skal gå tilbage til vælling – for en tid i hvert fald, indtil han er mere sikker i nattesøvnen??

/Janni – som nyder weekenden.

chuckychucky
    Medlem

hej janni
    Jeg kan ikke sige hvad der er det rigtige og forkerte, men her får emma stadig vælling til nat. Jeg er ret overbevist om at hun ville vågne og være sulten endnu tidligere end hun allerede gør hvis vi gik over på mme lige pt.

Pia

Lise6ALise6A
    Medlem

hej janni. lea får vælling til natten og til formiddagsluren. hun vil ikke ha mme, så derfor :o) hvis det gjaldt nattesøvnen ville jeg helt sikkert gi det til natten uanset hvad sp siger :o) – men vi har heller ikk noget problem med hendes appetit om dagen..
    knus lise, som osse nyder weekenden, er lige kommet hjem fra bilka… puha, det er noget andet og handle med resten af arbejder folket, fremfor pensionister og andre barsels-qvinder :o)

JuhulieJuhulie
    Medlem

gør det, der virker bedst hjemme hos jer. Her i huset er familien mest funktionsdygtig, hvis jeg har fået min nattesøvn=Lærke har fået sin nattesøvn. Hun er altid mega sulten om morgenen og har minus tålmodighed. Nætterne blev bedre da 1) hun fik en babydyne til hovedpude og 2) hun fik havresuppe i stedet for bryst (som stort set er slut nu) at sove på. Hun spiser ikke ret meget aftensmad men en time senere skovler hun godnatmad ind. Alle andre måltider er appetitten også høj. Så her vælger vi den løsning der mætter mest til natten. Vi bliver alle gladere og sødere af det 🙂

Julie

Anonym
    Gæst

Gør som I finder bedst! Hvis det passer jer bedst med vælling, giver I det! Her gav det ingen problemer med mme før nat, i stedet for vælling, men sådan er de små jo så forskellige. Og Bassen spiser i øvrigt ikke ret meget til nogen af måltiderne herhjemme, men dp siger han er enormt madglad hos hende.. Mærkelige knægt! ;o)

Cristina

Anonym
    Gæst

Vælling da hun lige pt ikke tager ordentlig med næring til sig 🙁

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.