tror jeg har fundet en løsning

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 tror jeg har fundet en løsning

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    vindahl26vindahl26
    Medlem

på vores sove problem her hjemme.. Julie vågnede normalt mange ganga i løbet af natten, men efter vi er egyndt at lægge hendesenere dvs mellen 20-20,30 så vågner hun ikke så m eget inat to gange frem til kl 6 ogi går nat kun en gang selvfølelig har hun stadig g hvor hun vågner 10-15 gange men det bliver længerer imellem.. Juhu passer godt med jeg er startet arbejde..

Trine

anemonen4anemonen4
    Medlem

Håber, det bliver ved med at virke for jer. Der er ikke noget som at få sin nattesøvn. Jeg prøver også desperat at få vores lille pige til at sove “igennem”…
    Her hjælper det ikke at putte senere. Jeg har nu holdt en uge uden mad om natten. Jeg synes snart, jeg har prøvet alt (bortset fra at græde sig i søvn) – men hun vågner stadig. Sidste nat sov hun dog fra kl. 22-06 uden at vække mig. Det er da fremgang.
    Her til aften havde hun 38.6 i feber og snottet vælter ud af næsen og har øjenbetændelse i begge øjne… Så jeg ved ikke, hvordan det går i nat. Har dog for første gang prøvet det med babydynen som hovedpude. Håber, det giver en god søvn for os begge.

Kh Anne – som er alene hjemme med Ida hele weekenden.

Anonym
    Gæst

Håber da det kommer til at virke.

Johanne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.