Hold da k… nu kommer “fremtiden”

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Hold da k… nu kommer “fremtiden”

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Så går man her i sin barsel og synes at der er LANNG tid til at lillemusen skal i vuggestue og jeg selv på arbejde….meeen ringede lige i vuggestuen og de vil møde hende allerede i næste uge og næste igen, så de “hugger” hende allerede…Samtidig får jeg mail fra jobbet, de vil gerne vide den nøjagtige dato for hvornår jeg kommer igen så de kan arrangere pc, nyt skrivebord og kurser for mig….Rigtig sødt, at de vil gøre klar til min ankomst, men jeg føler mig slet ikke klar endnu….men bliver man det ? Jeg har jo ikke været der i snart mange år, så hvad vender jeg lige tilbage til og hvordan skal min lille mus dog klare sig uden mig he he.

knus
    Majken
    panik før lukketid !

Anonym
    Gæst

Hold da op Majken skal hun allerede starte 🙂

Det skal nu nok gå, for hun har jo ben i næsen den lille mus

Knus Johanne

marabou4marabou4
    Medlem

Ja det er godt nok overvældende. Når man går rundt i sin lille barselsbobbel virker det som om, man har al tid i verden, men pludselig er tiden bare gået. CHOK!!!

Det skal nok gå, og Siri-Maj er jo et lille energibundt, så mon ikke det skal gøre godt, at komme ud blandt andre børn?
    Og så er mor jo EKSTRA god om aftenen 😀

Knus
    Anne

Anonym
    Gæst

Ja, puha… Det sidste år er jo fløjet afsted og hvad har vi nået? Jeg har i hvert fald ikke nået alt det jeg ville, men jeg har tilgengæld NYDT at gå hjemme ved Lillefisen og glæder mig til det bliver tid igen.. 🙂

Nå, et lille sidespor… Sorry.. Tror ikke man bliver klar, før man står på jobbet, den første dag. Jeg gjorde i hvert fald ikke! 😉 Men jeg er overbevist om at Siri-Maj klarer det hele til UG, kryds og slange! Hun er jo en kvik lille pige! 😉

Kh fra Cristina – lidt træt!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.