Reaktion på arbejdsstart…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Reaktion på arbejdsstart…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja det er jo kun en uge siden jeg startede job og er allerede hjemme igen, syg idag og i morgen. Virkelig ufedt at skulle ringe og melde sig syg og så på en mandag hvor det regner (cykler rundt på mit arbejde – virker som verdens dårligste undskyldning).

Jeg er svimmel og har lidt kvalme (er IKKE gravid), det startede tidlig i morges da jeg var oppe efter vand til knægten, turde simpelthen ikke køre de 50 km på arbejde idag. Har lige været hos lægen, hun kunne udelukke alt andet end stress!
    Ja det lyder lidt underligt, men jeg er tilbøjelig til at give hende ret. Det har virkelig været en hård overgang for mig at starte op igen, og så har jeg før reageret på stress med kvalme, så den er vist god nok.

Har I andre jobstartede oplevet en reaktion på at komme igang igen??

/Janni

Anonym
    Gæst

Hej

Jamen stress er ikke kun at have travlt, stress er også psykisk skal du tænke på. :o)

Det er ikke sjovt, og lyt til din krop. Har selv været der to gange, og håber ALDRIG jeg kommer det igen, men jeg går stille og roligt på grænsen. Har fået at vide at det godt kan tage 3-5 år før jeg er helt oven på, så pas nu på dig selv.

Hej hej

Jette

Anonym
    Gæst

Det kan sagtens være en reaktion på du er igang igen.

Knus Johanne

Anonym
    Gæst

Næ, ikke nogen rigtig reaktion udover trætheden.. 😉 Men den har vi vel alle?!

Nu skal du altså lægge den dårlige samvittighed på hylden, Janni! Den gør absolut ingen nytte, for hverken dig, Kristian eller din arbejdsgiver. Og pas så på dig selv! Måske kan du starte med noget nedsat tid, sådan en deltidssygemelding, hvis det ikke bliver bedre?

Kh fra Cristina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.