Anne og I andre….?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Anne og I andre….?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    chuckychucky
    Medlem

Til jer der startede i arbejde i går, hvordan gik det????

Pia

Anonym
    Gæst

Nu er jeg godt nok ikke i andre, men frygtelig nysgerrig

Hvordan er det gået med jer alle sammen

Johanne

marabou4marabou4
    Medlem

Hej Pia, det er gået fint. Jeg vågnede selvfølgelig klokken 5 igår morges, for jeg var bange for at komme for sent. Skulle først møde klokken 8.
    Den står stadig på intro, så hverdagen har endnu ikke helt meldt sig.
    Meeen mon ikke den gør det i næste uge.

Jeg skal gå i hælene (næsten) på en kollega i denne uge, hun skal lære mig godt og grundigt op i dagligdagen på den afdeling, som jeg skal gå på. Jeg kan fornemme, at der er en forventning om, at jeg søger hendes stilling. Den bliver ledig til november. Ved ikke helt hvad jeg skal mene om den sag.

Jeg glæder mig til, jeg finder lidt mere selvstændighed i mit arbejde. Har lidt svært ved at gå så meget rundt om mig selv. Men det er dejligt at det foregår i kendte omgivelser, og blandt mennesker jeg kender.

Hmn.. jeg tror jeg er ok glad for at være tilbage på arbejde, men savner Jeppe og Andreas, når jeg får tid til at tænke på dem.

Kh
    Anne

KjerkrisKjerkris
    Medlem

Hej Pia,

Åhh ja jeg startede jo faktisk i mandags… jeg har super travlt og det er gået liiige lovlig hurtigt det hele (aner jeg allerede en smule stress). Synes på sinvis det er dejligt, men bliver lidt ked af det når det går op for mig, at jeg helt har glemt at jeg er mor og har barn i institution …NOGEN DER KENDER DET?
    Synes det er lidt svært at komme afsted om morgenen – bare så mange ting der skal pakkes og gøres klar to der skal have tøj på og børstet tænder, madpakke osv.
    Jeg tror alt i alt det hele ok – Hvis bare Mathias ville sove om natten og min forkølelse ville forsvinde… Jeg er med andre ord total ødelagt af træthed…
    Har besluttet mig for at runde slikskabet i aften for at trøstespise lidt – skal klare alt med Mathias selv i denne uge da kærsten har lange arbejdsdag.
    Kristine

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.