Marabou4 – Anne

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Marabou4 – Anne

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej Anne,

jeg lovede at vende tilbage mht Siri-Maj’s fødselsdagsgave. Kuben er et hit, men ikke den bedste gave hun fik. Hun er rigtig glad for sine nye Schleich dyr og sin dukke. Jeg tror, at kuben kommer til sin ret efterhånden – storebror er nemlig rigtig glad for at lege med den…

knus
    Majken

LadyInPinkLadyInPink
    Medlem

Hej

Dette link, til de fedeste aktivitetskuber, fandt jeg i én af debatterne fra én, som kun kunne anbefale siden efter at have handlet der.

http://www.preissturz.at/motorik-Kat133/riesen_motoriktisch___motorikschleife_-Art2154.html#x

Umiddelbart koster det ca. 200,- i forsendelse, men måske der er gratis forsendelse ved overskridelse af bestemt beløb!!? Kan ikke finde omtalen igen, da jeg blot gemte siden under foretrukne :o(

MVH Lady

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej Anne,

de har faktisk lige fået nogle hjem i Salling – så kan katten jo komme med på shoppingtur 😉
    Jeg købte min her: http://legeakademiet.dk/search.asp?keyword=kube
    Jeg tror, at det bliver et hit med sækkepuden, Siri-Maj er helt vild med at komme op i hundens sækkepude, men hun må nøjes med at boltre sig i en egen lille pude.
    Du skal lige være opmærksom på at de krøyerkugler du bruger er beregnet til børn. Dem fra byggemarkeder er vist fyldt med giftstoffer …. Jeg har syet mange sækkepuder til hunden gennem tiden og vil lige anbefale dig at gøre den 2 lags og med lyslås i begge. Så kan du altid vaske det yderste betræk og fylde flere kugler i når de er trykket flade…God arbejdslyst

knus
    Majken

marabou4marabou4
    Medlem

ok, jeg måtte lige Google “Schleich dyr” 🙂

kan du huske hvor du fandt kuben? har du et link?

Jeg har nu besluttet, at Jeppe skal have en hjemmelavet sække/flydepude à la FatBoy i fødselsdagsgave. Jeg har fundet noget rigtig fint stof i en genbrugsbutik, og har fået nogle fine tips inde på slyngebarn, så jeg tør godt gå i gang med projektet. Og hvis jeg starter i næste uge hvor jeg har en fridag, så har jeg en hel måned til at gøre den færdig 🙂

Måske kuben kan være fra kattene? -så har jeg nemlig en undskyldning for at købe købe købe!! Pyha, troede den mani ville få en ende når jeg startede på job…. guess not.

Kh
    Anne

KarismaKarisma
    Medlem

Blander mig lige i jeres fødselsdagsgave-debat :o)
    Krøyerkugler eller EPS-perler er fremstillet af olie, naturgas og vanddamp. Det færdige produkt afgiver i starten pentan-dampe (naturgas), mængderne er ikke-skadelige et par uger efter fremstilling, det er pentanen man nogle gange kan lugte.
    Det er en go’ idé med lynlåse til refill da perlerne bliver lidt flade under brug :o)
    Mvh. Karisma

JuhulieJuhulie
    Medlem

efter at have givet min kæreste en 2-mands sækkestol, så han kunne ligge dér og flyde med hunden, nu hvor den ikke må være i seng eller møbler iøvrigt mere, stemmer jeg også for en lynlås!! Vores får med møbel/tæppevask når det kræves pletvis, men det ville være dejligt at kunne stoppe hele betrækket i vaskemaskinen. Jeg skal sy en magen til dog med lynlåse til min bror og kone til julegave i år. EEElsker hjemmelavede gaver som hitter!! Krøyerkuglerne kan med fordel købes i et byggemarked. De koster vist 190 kr. for 100 ltr i Stark – bruges også til hulrumsisolering 🙂

Lærke er HELT pjattet med vores sækkestol. Ligger og stener og kigger ud af vinduet, læser bøger, tumler med bamse, og ooookser rundt for at komme ud af den og ned på gulvet til gåvognen. Det er vildt sjovt, når hun prøver selv at kravle op i den, hvis vi sidder der, for så hopper hun, hehe…

Rigtig god idé, Anne!!

Julie med 1½ fødselsdagsgave klar til Lærke og 6 julegaver INDPAKKET ovenpå skabet 🙂

Vi fik en til drengene af min lillebror. En side med kugleramme, en med magnettavle, en med dyr man skal flytte rundt i en ramme, en (tja hvad hedder det når man spiller på pinde i forskellige længder….?????) og den klassiske med figurene der skal flyttes rundt på bøjlerne. Det var lavet som et zoo og hitter totalt herhjemme. Den var købt i salling og koster 399kr.

Kan du ikke ligge et billede ud når du er færdig med hans fatboy??

Line

marabou4marabou4
    Medlem

Jeg har fat i et firma der laver Krøyer-agtige kugler UDEN skidt og lort i, så dem satser jeg på 🙂

Hey, fik lige en idé til en ny tråd 🙂

Kh
    Anne, fyldt op af kaffe og sol-energi

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Hej Anne,

hit med firmanavnet please …

og frem med den nye tråd, nu har du jo reklameret lidt for den

knus
    Majken

marabou4marabou4
    Medlem

så det må vente 🙂

her er link til krøyerkugler: http://www.scanchemi.dk/page.asp?id=117.

jeg skrev dem en mail og spurgte til priser, fik hurtigt en mail tilbage med svar. Skal lige prøve at finde den mail når Jubba engang er puttetaz ½1 1

marabou4marabou4
    Medlem
    marabou4marabou4
    Medlem

her er priserne, der findes 3 forskellige kvaliteter, hvor disse 2 er de bedste:

“Priser i poser med:
    A++ 333 liter 515,- kr, 400 liter 598,- kr
    A+ 333 liter 490,- kr, 400 liter 570,- kr

Leveringsbetingelser:
    333 og 400 liter + 80,- kr per pose i fragt.”

I den mail jeg fik, stod der, at tilbudet gælder 1 måned, altså fra den dag jeg fik mailen. Men mon ikke det er det samme for alle? -måske er det sådan et extra godt tilbud 1. gang man handler hos dem, jeg ved det ikke…

Kh
    Anne

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.