Øv asmatisk bronkitis

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Øv asmatisk bronkitis

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    molly23molly23
    Medlem

hvad med at leje eller købe sådan en fugt maskine om vinteren???
    sikke noget rod med det ab.. det havde mathias jo også da han var 2 md.. de regner med det kommer igen til vinter.. bare ikke sjovt..
    vi har lige passet hus med masser af fugt, og de havde sådan en maskine der.. jeg har astma selv og kunne betydeligt mærke en kæmpe forskel på om den var tændt eller ej…
    ved ikke hvor eller hvor meget det koster.. men måske værd at undersøge???

molly

gokkengokken
    Medlem

Fredrederikke har hostet i nogle dage, sådan nogle hæse “dybe” host. Vi tog til lægen igår og det er så AB.

Noget rigtig øv. Mathias havde det også men virker til at været vokset fra det. Vi kan dog først været helt sikre når vi ser hvordan han tager vinterens forkølelser.

Vi flyttede jo i maj til noget større og bedre håbede vi. Men nu har jeg fået at vide at om vinteren er her meget fugtigt, hvilket jo ikke er godt for AB- børn. Lægen sagde dog at det højst sandsynlig var arvelig og ikke skyldes boligforhold. Vi skulle dog være MEGET opmærksomme på om der kom fugtskjolder eller værre endnu skimmelsvamp.

Nu håber jeg så vi har en bolig der ikke er slemt angrebet og jeg sørge for at lufte grundigt ud hver dag.

Ellers har hun det godt og stortrives i DP.

Knus Maj

Lise6ALise6A
    Medlem

hedder det bare en fugt maskine? vi har det osse rimlig fugtigt om vintren og storesøster har os ab, hun var indlagt i sidste uge. så jeg vil bare så gerne det ikk skal blive så slemt igen.
    lise

molly23molly23
    Medlem
    Anonym
    Gæst

Det er da syndt for de små pus at de skal døje med AB. Har i prøvet zoneterapi?????
    Jeg kender i min lille omgangs kreds inkl. min datter 7 børn, som har fået diagnosen AB og dermed skulle tage bricanyl, men hvor zoneterapi “fjernede” AB efter et par behandlinger.

Sophia’s zone terapeut sagde første gang vi var der, at hun ville kunne mærke det under foden hvis hun kunen gøre noget og heldigvis var det ikke AB men noget ZT kunne kurrere efter tre behandlinger.
    Sophia har haft tre behandlinger det ene år og to behandlinger det andet år og iår har hun ikke haft den mindste tegn på det.
    Det er bare et råd fra en alm. mor.
    Knus og god bedring fra Sarah

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.