Sovepose?

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har googlet (på babysovepose) og fundet bl.a. dette link hvor man kan købe en sovepose:
    http://onlineshop.nature-life.dk/index.php?main_page=product_info&products_id=666

Her har Kristian brugt en sovepose siden han var 5 mdr, det er virkelig lykken for han bliver aldrig kold om natten. Hans er købt på Trendsales til 99kr, men de laves i mange forskellige stoffer og til mange priser. Så også to i Ønskebørn en dag prisen var vist 499 og op efter…

/Janni

Lise6ALise6A
    Medlem
    SaniasSanias
    Medlem

Hva er det nu de der soveposer hedder til små babyer/børn, og hvor kan man evt købe dem henne?

Sabrina og Astrid 11 mdr i dag

Anonym
    Gæst

Vi har en (hæslig) babyblå en, fra Babysam. Tror den kostede 300 og fås også i lyserød. Og jeg overvejer også at finde vores frem til Bassen igen.. Men hvad så når han bruger en halv time, næsten hver aften, på at rejse sig op og øffe rundt i sengen???

Cristina

JuhulieJuhulie
    Medlem

http://www.fleece.dk har en superlækker en på tilbud til 200kr. Den er ikke varm nok til at være eneste soveposei vinter, når der soves i barnevogn (der skal dyne over eller også må der en voksi på bordet), men den er praktisk og blød og superlækker og det, at den sælges af en, der selv har udviklet den til egne børn for at dække præcis de samme behov, som vi her i huset har… det er et voldsomt godt salgsargument. Hvis man havde pengepungen lidt mere i orden, kunne jeg altså godt fristes til at investere i en af vinterposerne – du kan se dem under poser til handicappede. Hold fast, de er lækre!! (og dyre=2000kr)

Julie

vi har to multi poser fra fleece dk. men de er ikke tykkere end et alm fleece tæppe men de er super gode til klapvognen mm..
    og under dynen til vineter.
    Har købt den i str 105 så de kan bruge den i lang tid, den er faktisk rigtig rigtig lang….

Line

SaniasSanias
    Medlem

Har fundet ud af, at den jeg mente kan købes på http://www.ajana.dk

Sabrina der har bestilt en

Anonym
    Gæst

Ihhhhh altså Julie.. Du lokker mig i fordærv! Nu blev jeg jo også nødt til at eje sådan en… 🙂

Cristina – der bruger aaaalt for mange penge på Bassen! 😉

Anonym
    Gæst

…og som bliver brugt FLITTIGT herinde… 😉

Tror også at vi er den terminsgruppe, der bruger flest penge.. :oD

chuckychucky
    Medlem
    Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Ja, der er lagersalg i Århus, Ida T sælger ud i morgen fredag 14-18 og lørdag 10-16. Under galleri Art Expo i Viby.
    Måske ses vi…

knus
    Majken

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

Er der nogen der kender navnet på de røde og blå vatterede soveposer de tit bruger i vuggestuer ? Sådan en tror jeg at jeg skal have fingrene i ellers syr jeg en selv….

knus
    Majken

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.