Til Molly om rygestop.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Til Molly om rygestop.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Jeg røg den sidste cigaret den 23. november 2006.
    Jeg ville så gerne holde op, men ville gerne undgå abstinenser og humørsvingninger og hvad der ellers følger med.

Jeg så en annonce i avisen for noget der hedder Biofeedback. Det er svært at forklare hvad hun gjorde, men hun fik manipuleret med min underbevidsthed. Jeg har ikke haft trang siden. Jeg havde heller ikke de store humørsvingninger.

Det kostede lige i underkanten af 1000,- kr. Men jeg mener at vi er givet godt ud.
    Henrik var afsted kort efter, han har dog ikke haft helt ligeså god effekt af behandlingen.
    Mor og far hoppede med på vognen, samme tid som mig. Jeg tror ikke at de ryger igen, ellers gør de det i hvert tilfælde i smug.

Annette

molly23molly23
    Medlem

ok… ja det kunne jo være at an må ofre nogle penge på det.. men kan mærke min penge griskhed i øjrblikket siger nej… min stedfar fik lazer zone terapi i ørene og det virkede… men han startede så igen efter et halvt år…
    jeg tror at sådanne ting hjælper hvis man har motivationen for det… altså det har jeg til sin del også, men mangler lige det der allersidste skridt for at fuldføre… jeg tror det er 10 gange sværere her i weekenden da vi skal ud og besøge nogle venner… det er jo mest det der sociale i rygning jeg bedst kan lide.. det er så hyggeligt…
    men har startet med at skære lidt ned og det er da en start… og ryger heller ikke en smøg som det første om morgenen mere.. ser hvor længe jeg holder den uden at få en.. det kab jo være at jeg snart når til en hel da… (håbe håbe)

jeg skal ellers love for at mine grviditets symptomer er kommet her til morgen.. jeg har den vildeste kvalme.. så måske det også kan hjælpe lidt på vej…

puhha..

men jeg ser alt det alternative bahandlinger som en sidste udvej… men skal da lige have den i baghovedet..

knus molly

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.