Er det mine hænder?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Er det mine hænder?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Malte er begyndt at kigge på sine hænder med det sødeste undrende blik! Han kan kigge og kigge og faktisk putter han hele hånden i munder, eller så meget af den han nu kan få derind.
    Det er bare så sødt………..
    Han smiler store brede smil, “snakker” med uroen over puslebordet og udvikler sig bare så meget ligenu!
    Bare lige en lille opdatering ;-))

Knus fra Gitte og Malte 7 uger + 2 dage, 03.10.06

Anonym
    Gæst

Ih hvor lyder det sødt… 🙂 Glæder mig også til Sebastian når dertil! Indtil videre er det “bare” smil og snakken..(især når mor skal sove om aftenen.. ;)) Men SKØNT! Det er det!

Knus fra Cristina og Sebastian 4 uger +2 dage

Anonym
    Gæst

Hej Gitte
    Lidt pudsigt at læse dit indlæg, for min lille Marius fik lige øje på sin ene lille hånd idag og fulgte den med øjnene lige indtil den ramte hans egen pande…
    Et lille smil har han også givet. Var ellers lidt bekymret (som du også spurgte om tidligere) over at han ligesom kiggede forbi mig, men nu giver han fin kontakt, dog ikke vildt længe ad gangen.
    KH en overambitiøs mor til Marius

Anonym
    Gæst

Leonora fik øje på sin ene hånd i går (det så ret sødt ud).

Hun kan også have lyd på når hun ligger på puslebordet og griner til skyggerne på væggen. Heldigvis kan hun også grine til os andre. Veronika bliver sååå stolt, når det er hende der grines til (det er virkelig sødt, at se dem sammen når de hygger).

Pernille og Leonora (7 uger og 2 dage)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.