Vil helst bæres (bare en tanke)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Vil helst bæres (bare en tanke)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    MieSchMieSch
    Medlem

Her er både Lærke og jeg altså osse fan af at hun sidder på arm. Vi sidder eller ligger tit på sofaen og sover sammen. Så ligger jeg halvt ned og Lærke ligger ovenpå, maven mod min mave. Jeg synes det er skønt at hun er så tæt på og både hun og jeg får ro på. Farmand er dog ikke den store fan af det, for han er bekymret for om hun kan få vejret når hun ligger på maven..

Anonym
    Gæst

Leonora vil helt klart helst bæres (i slyngen eller på armen).

Det er vel egentlig ikke så mærkeligt, spædbørn er jo ikke designet til at ligge alene. Hvis man betragter aberne (som sandsynligvis gør, som vi oprindeligt gjorde) ser man at moderen sidder med barnet i favnen (så længe det ikke er stort nok til selv at bevæge sig omkring).

Jeg elsker forøvrigt, at sidde med hende når hun sover, det er så afslappende. ;o)
    Men vores moderne verden kræver, at jeg kan lave andet end at sidde med mit barn. :o(
    Det er der jo ikke noget at gøre ved, den moderne verden har også mange fordele, og jeg er da glad for, at jeg ikke er en abe.

Pernille og Leonora

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.