Gylpebarn..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

..det er sgu heller ikke let at være jer. Det hele vender sikkert snart, og Ole begynder at vise sin glade og tilfredse side frem.Det må være lige om hjørnet (3 mdr…. ??)

Jeg ved desværre intet om johannesbrødmel – men kan man ikke fortynde det noget mere? Måske dumt spørgsmål, ved som sagt intet.

Tanker fra Anne Mette

Ole har gylpet en del hele tiden, men det er taget til den sidste uges tid og nu er det nærmest kaskader der kommer op (tror snart vaskemaskinen brænder sammen).

Snakkede med SP i går og hun mener han måske kan ha en form for mavemundsforsnævring. Hun anbefalede mig at prøve med Johannesbrødkernemel lige inden han skal spise. Har læst en del om det nu, men det er mest ift flaskebørn, hvor man bare blander det i deres flaske, som så gør at væsken ligesom bliver jævnet og derved ikke så let kommer op igen.
    Men synes det er ret svært når man har et brystbarn. Hun sagde jeg skulle blande det op i lidt vand og gi han lige inden et måltid, men da jeg prøvede det, var det så tykt, at drengen ikke kunne suge det ud af flasken. Han har fået det anden gang hertil morgen, hvor jeg gav han det med ske, men synes det virker som om han får ondt i maven af det..

Er lidt på ski….. her, HJÆÆÆÆLP MIG
    Er der nogen af jer ammemødre der har prøvet det og hvordan gør i ???

KH
    Marina og lille Ole der bare aldrig er glad og tilfreds, til stor sorg for hans forældre..

Anonym
    Gæst

Hej Marina
    Hvad med at få en tid ved din læge og få en snak med lægen om det?
    Kh Gitte

Anonym
    Gæst

Hey,

hvis det ikke gør dig noget at prøve flasken, kan du på apoteket købe noget der hedder enfamil specielt til gylpebørn, det er mme der bliver til en slags grød i maven.
    Det kan for måske et måltid om dagen give hans mave lidt ro.

ellers…

kan du ikke malke ud og blande melet i din egen mælk. det kan være du skal give ham mindre portioner af gangen at spise, fordi han bliver mæt på en anden måde.

held og lykke

Henriette, Viktor030104 og Bønnen121006 (også gylpebarn)

Anonym
    Gæst

Hej Marina

Min datter Lærke gylper også rigitg meget. Jeg ammer hende også. Jeg har fundet ud af at hun ikke skal op på skulderen og bøvse med det samme. Jeg lader hende ligge på ammepuden sådan lidt skråt og så efter et stykke tid tage jeg hende op på min mave hvor hun så bøvser af. Det har hjulpet hos os.

KH
    Lisbeth og Lærke, 1 måned i morgen.

Hej..

Har været til lægen med Ole i går, men han kunne ikke finde noget rigtig på ham. Men konstaterede dog, at det ikke var mavemunden den var gal med..
    Han kunne dog godt se at han ikke havde det godt og var meget spændt i maven.
    Jeg har giver ham det der Johannesbrødkernemel et par dage og det hjælper på han gylperi, men virker til gengæld som om det giver ham endnu mere mavekneb end i forvejen, den lille stakkel.

Jeg skulle se tiden an til mandag hvor SP kommer

KH
    Marina

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.