Mælken render for vildt.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Mælken render for vildt.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Tøser

Jeg er ved at få flip, jeg har et (positivt) problem. Min datter er 5 uger nu og derfor syntes jeg mælkeproduktionen skulle være stabiliseret. Det er den bare IKKE. Mine babser er skisme så spændte af mælk, også om eftermiddagen. Om morgenen er det helt håbløst, der er min t-shirt som jeg sover i gennemblødt, specielt fra det ene bryst. Det er HELT VILDT. Hvad gør jeg? Jeg bruger Pigeon ammeindlæg.

Skal lige sige at jeg ved de to andre børn har kunne amme til de var 1 år og altid har haft mad nok, men ikke så jeg oversvømmede som nu. Det er helt vildt.

Jeg går i seng kl. 22.30 og her får hun en sidste babse tår og når klokken er 6 om morgenen er jeg helt pladder våd (og fedtet) af mælk.

Nogle som kender nogle bedre ammeindlæg end Pigeon. (Sådan noget aller natbind…. *griner*)

Hilsen

Jette

Anonym
    Gæst

De kan altså suge en del, og så varmer uld også når det er vådt, så du undgår en gang brystbetændelse. I Matas har de nogle med silke på bagsiden, hvis du ikke bryder dig om uld direkte på brystet.

Da jeg ammede Veronika, stabilicerede mælkeproduktionen sig aldrig, så denne gang havde jeg besluttet at sælge mælk, hvis jeg fik samme problem, men det har jeg tilsyneladende ikke.
    Hvidovre hospital køber modermælk til 150 kr pr. litter, og de henter det (så vidt jeg ved) en gang om ugen på din adresse.
    Jeg tror nok det hedder Kvindemælkscentret.

Pernille og Leonora

Hej,
    jeg vil også varmt anbefale (store) ammeindlæg af uld. De føles varme og til dels tørre selvom de bliver våde. Dem var jeg virkeli glade for inden mælken havde stabiliseret sig,og jeg også vågnede hver morgen, mere eller mindre “gennemblødt”! 😉
    kh MC. og Samuel 30 dg

SaniasSanias
    Medlem

Jeg bruger også disse uld-ammeindlæg, men jeg løber så meget, så hvis jeg ikke har engangsindlæg inderst “løber jeg over”.
    Jeg bruger 2 par om dagen, om natten sover jeg med en stofble over brysterne.
    Sabrina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.