Hvor tit og hvor lang tid spiser jeres børn?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Hvor tit og hvor lang tid spiser jeres børn?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Jane01Jane01
    Medlem

Kære alle!
    Er bare lidt nysgerrig efter at høre hvor tit og hvor lang tid jeres børn spiser? Min tømmer helst begge bryster (på ca. 20 minutter pr. stk.) hver 3.-4. time. Dog kan han trække den 4,5-5,5 time om natten.
    KH Jane og Marco 24 dage

SaniasSanias
    Medlem

Astrid spiser ca. hver 3-4 time.
    Hun er 30 – 45 minutter om at spise og får kun et bryst ved hvert måltid, da hun efterfølgende skal have erstatning.
    Sabrina

MaruskaMaruska
    Medlem

Elliot spiser ca. 3.-4. timer, mem nogle gange er det hver anden time om dagen. Han er ca. 10 min om det når han rigtig får fat. Men nu har jeg også så meget mælk at det kommer som et vandfald og det er umuligt for ham i starten at få fat, men istedet bare lade det rende og synker her og der… :o)
    Han får et bryst ad gangen.

Knus Merethe og Elliot 17.10.06

vindahl26vindahl26
    Medlem

Julie spiser ca hver 3-4 time det komme an på hvor længe hun sover, men om eftnen går der nogle gange kun 2 timer imellem (er tit utilfreds om aftnen) Hun spiser kun af det ene bryst og det tager ca 20-30 min med pauser så spisetiden er nok ca 15 min nogle gange skal der også lige et bleskift ind imellem og så skal man lige spise vidre bagefter så det er lidt svært at sige.

Trine og Julie 26 dage

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.