Trøske???

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Ihh hvor er jeg træt af trøske, jeg kan lige nå at behandle hende færdig og så kommer det tilbage få dage efter, så nu må jeg lige høre om der nogle kloge hoveder der ved noget som jeg ikke ved?!?!

Jeg behandler hende med danskvand og det virker også hurtigt, et par dage og så er hun så god som ny! Hun er flaskebarn og jeg koger både sutter og flasker og narresutter og hele baduljen men er det nok til at de bliver “trøske-fri” jeg mener skal jeg smide alle sutterne ud og købe nye, burde det ikke være godt nok at koge dem??

Håber i kan hjælpe!!

Knus britt og min lille trøske-fis

Anonym
    Gæst

Hej Britt og Trøske-fis.. 😉

Ja, jeg vil også sige at i skal en tur forbi doktormanden og få noget brentan. Det virkede på både Sebastian og mine bryster, efter ganske få dage,

Det er nok, hvis flasker, sutter, m.v. koger 3-5 minutter – det skulle tage alle bakterier.

Knus fra Cristina og Sebastian

nusermornusermor
    Medlem

Hej Britt.
    Er lige på visit her.
    Kristian døjede også helt enormt med trøske – i meget voldsom grad – kan huske fra hans barnedåb hvor hårdt angrebet han var med tykke flager på tunge, læber og i ganen – øj hvor gjorde det ondt. Han rev med sine små skarpe negle fordi det kløede, så det endte med at der gik hul og blødte, huden blir jo helt tyndslidt af det skidt.
    Vi brugte også danskvand og kamillethe – som tog toppen men kun ganske kortvarigt.
    Det endte med at min læge udskrev: Brentan mundgel – som de skal have ca 4 gange dagligt. Det var meget effektivt og smager sødt så her blev det lappet i sig med største velbehag.
    Håber i snart er trøskefri.
    Knus
    Jette

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.