babyalarm

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    vindahl26vindahl26
    Medlem

Hej dorte

Jeg har en super nova og selvom det er den der vinder i test har jeg store problemer med at den ikke kan fndde signal ordentlig så den hele tiden står og søger og bibber hver 5 sek. jeg håber jeg finder en løsning på det, men jeg vil ikke pt gi den mine bedste anbefalinger.
    Min venind fortalte mig igpr at hun havde købt en i harald nyborg vist nok bare en alm waki taki (ved ikke lige vordan det staves 🙂
    men det fungerede rigtig godt.

Trine

dsorensendsorensen
    Medlem

Hej
    Vi overvejer at købe en babyalarm. Har nogen af jer gode/dårlige erfaringer med nogle mærker. Er det noget med, at de billige kan have problemer med at skelne mellem signalerne, hvis der er andre alarmer nærheden?

Hilsen Dorte

Hejsa,
    Jeg har en super nova og den fungerer rigtig godt. Har fået den anbefalet af mange og har selv gennem mit arbejde som pædagog i en vuggestue testet en del mærker, inkl. alm. walkie-talkier, og super novaen virker mest stabil..
    kh m. og samuel 24 dg

har også en super nover og er vildt godt tilfreds med den!
    Kan stærkt anbefale den!
    line mikkel og malthe 12/9

Anonym
    Gæst

Vi bruger Super Nova. Købte den i 2001 efter et mislykket forsøg med Phillips alamer og Brio alarmer. Har brugt Super novaen i 2½ år, haft den udlånt til min søster og bruger den nu igen – den er super god. I 2001 brugte vi den inde i byen (boede i en etageejendom med mange barnevogne i den store fælles gård) og havde aldrig problemer med at andre alamer gik ind over vores. Nu her i 2006 er den måske lidt flad i batteriet – den holdte kun lige 5 timer i går (jeps – prinsessen sov længe), men jeg kan stadig kun give den mine bedste anbefalinger (og så overvejer jeg at købe nye batterier til alarmen).

Kh Majens og Ingrid 291006

Mette3temMette3tem
    Medlem

Hej..
    Efter at have bytte 2 stk. Super Nova babyalarmer, som var noget værre møj… har vi købt et walkie talkie sæt fra Harald Nyborg, til 249,- (299,-) incl.lader og batterier, og de virker upåklageligt.
    Kh Mette

ThotteThotte
    Medlem

Er klart til Super Nova… har været igennem Phillips, der kun havde batteritid på ca. 4 timer.

Super Nova har virket upåklageligt i snart 1 år nu og den kan holde til at Patrick går rundt med den.

Charlotte og Patrick

Anonym
    Gæst

Er lige på besøg fra jan 07 og måtte dele mine erfaringer med dig… Som mange andre også svarer dig, er det klart Super Novaen der er bedst.

Vi har brugt vores i knap 3 år og nu er det snart lillebrors tur til at overtage dem, da storebror nok snart skal stoppe med middagsluren.

Selvom Super Nova er lidt dyre (kr. 1000-1200,- alt afhængig af om de er på tilbud) er det bestemt alle pengene værd.
    Det er et stort plus, at der er oplader til begge enheder, samt kan antennen udskiftes, hvis den knækker (det har vi prøve en gang, hvor sønnen fik fat i den og knækkede antennen).

Mvh. June 32+4

Lise6ALise6A
    Medlem

vi har også walkie fra harald nyborg, og de virker bare helt fint. der er sådan en oplader de står i når de ikke er i brug, og det fungere super. Kh Lise

Vi har købt walkie talkie af mærket Cobra i THansen til omkring 300 kr. så vidt jeg husker. Vi er yderst tilfredse og har ingen problemer med, at andre kommer ind og forstyrrer på kanalerne.

Personligt syntes jeg, at det er rigtig mange penge at give for SuperNova, når den her walkie virker upåklageligt.

/Lisbeth…

mmminimmmini
    Medlem

Halløj..
    Vi har også købt en SUPER NOVA, men vi har købt den brugt (6 år gammel, brugt til 2 børn) den har så fået nye batterier og der er absolut ikke noget at udsætte på den.
    Synes ofte de er på tilbud, men ellers er det da en oplagt mulighed at købe en brugt :o)
    Marie Louise og Arthur 7+1

ugehrtugehrt
    Medlem

Vi havde en billig walkie talkie sæt til den ældste og jeg synes ikke batterierne holdt særlig længe, samt nogle andre børn i kvarteret røg ind på frekvensen en gang imellem, hvilket ikke var så fedt, så nu vil jeg købe Super Nova som er den jeg har fået anbefalet.
    Hilsen Ulla

Anonym
    Gæst

Også supernova her, efter at have prøvet phillips der var noget hø.

Anonym
    Gæst

Her bruger vi Philips (scd464 for at være helt præcis! ;)) og den fungerer upåklageligt! Fint signal og batterierne er da ikke blevet skiftet endnu! Og Sebastian sover altså stadig 3-4-5 timer ude i barnevognen og eftermiddagen.. 🙂

Cristina og Sebastian 26 dage

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.