Mylicon

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hejsa
    Jeg har den sidste uge givet Caroline Mylicondråber to gange daglift til at afhjælpe hendes luft i maven. Synes at det har hjulpet en del. Men hvor længe kan jeg bruge det?
    Hilsen Mette og Caroline 18 dage

Halløj
    Normalt bruger man Mylicon når problemet er der. Der ligger ikke nogle helt faste regler om hvor længe for det er jo forskelligt fra barn til barn. Generelt siger man at man kan forsøge at springe en dag over for så at se hvordan det står til med maven.
    Håber du kan bruge mit svar!
    KH Lotte og William 29 dage (uha det går stærkt)

Anonym
    Gæst

Du kan bruge det så længe du ønsker.Toke har selv haft vrøvl med maven og vi brugte det i ca 3 måneder og ja det hjælper rigtig godt.3-4 gange i døgnet brugte vi,men da vi prøvede at trappe ud kom det igen så som sagt blev det ca 3 måneder.Snakkede med en læge fra børne afd ( Nyrelæge) pga toke er født med en defekt nyre og de siger det ikke er noget problem at bruge det så længe de har behov for det.Knus Jannie og Toke 300406

Anonym
    Gæst

Hej Mette,

Du skal huske at med Mylicon dråber kan man risikere at komme til at misfarve både mælketænder og blivende tænder. (det sagde vores SP ihvertfald da Viktor var lille).

Ellers held og lykke med luften (vi har den også).

Henriette, Viktor030104 & Bønnen121006

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.