Til Smattebille

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

Her er et billede af Ole i sin ringslynge, egentlig mest for at se, om jeg kan finde ud af, at lægge billeder ind her 🙂

billed1

KH
    Marina

Anonym
    Gæst

Hvor er han sød. Det ser hyggeligt ud! Jeg har lige brugt min slynge her i aften, for Samuel var helt og aldeles umulig. Denne gang fungerede det meget godt – vi prøvede mave mod mave med benene hængene ud. Og det var et hit, han fik sovet en hel time og jeg fik hænderne fri.
    Tak for linket til videoerne – det er super.

Kh Anne Mette

cilja2cilja2
    Medlem

Synes I ikke det er tungt kun at baere paa en` skulder??? Eller er min TIKAMAK-slynge bare aandsvag??

Soedt billede MArina!

Knus Camilla & Carla 09.10.06

Hej Anne Mette.

Jeg har endnu ikke prøvet, at ha Oles ben ude under slyngen, han sidder i frøstilling, men det er ikke altid det lykkes.Jeg har mere succes med ham liggende i den.

Hej Camilla.

Jo, jeg synes det bliver tungt at bære ham i slyngen i længden, for mig er den mest til korte “ture”. Netop af samme grund, har jeg bestilt en vikle, som skulle være mere komfortabel for skuldre og ryg. Er spændt på om jeg kan finde ud af alt det stof og få snoet det rundt om mig 🙂

KH
    Marina

cilja2cilja2
    Medlem

Hej Marina,

Jeg overbejer ogsaa en straekvikle til laengere ture…

Knus Camilla

Hej Igen.

Ja, jeg håber meget på, at viklen kan aflaste mine MEGET lange arme og ømme ryg og skuldre. For hold da op hvor sådan en lille kolikbebs kan føles tung, selv om han faktisk kun vejer omkring 4,5 kg 🙂

KH
    Marina

katja1850katja1850
    Medlem

Jeg mente selvfølgelig:
    Det burde IKKE være tungt – og slet ikke når børnene er så små.

Hilsen Katja

katja1850katja1850
    Medlem

For det skulle blive tungt – og slet ikke når børnene er så små.

Det der ofte gøres galt er at al vægten ligger på musklen og ikke på knoglen. Det jeg mener er prøv at brede “skulderstroppen” ud så den går helt ud over skulderen. Desuden bliver det også tungt hvis barnet sidder “for løst” altså at man faktisk ikke har strammet slyngen nok op – jo tættere barnet er på jer – jo mindre lettere bliver det at bære barnet.

Håber det giver lidt at “arbejde” med

Hilsen Katja – der lige faldt over debatten og bare måtte prøve at give et råd.
    Jeg ser nemlig ofte slyngebærere på gaden som netop bærer på musklen og jeg har SÅDAN en lyst til sige: prøv lige….. – men det gør man jo ikke på gaden *SSS’

Hej Katja.

Tak for rådet.
    Jeg kan godt mærke jeg er nybegynder i det her slyngeri, man skal lige prøve sig lidt frem og det har også lidt at gøre med, hvor samarbejdsvillig lillemanden lige er 🙂

KH
    Marina

elin_melin_m
    Medlem

…jeg er også kommet i fuld gang med at bruge min ringslynge, og jeg synes ikke det er tungt.

Så i skal nok have bredt mere stof ud over skulderen, og så stramme dem helt op og ind til brystet, så føles det bestemt ikke tungt.

Mia kommer rigtig med mor på byture nu, det er jo bare så meget nemmere, når man skal 117 ærinder forskellige steder i byen. Slyngen tager jeg på hjemmefra, så er det bare ind og ud af autostol og slynge, synes det er rigtig nemt frem for at mosle rundt med en autostol, som hun heller ikke har godt af at sidde i for længe.

hilsen en glad slynge-mor, Elin

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.