Det skulle så ikke være denne gang

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Det skulle så ikke være denne gang

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 6 months siden by Anonym.
Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Pia.

Det gør mig ondt på jeres vegne at i skal dette igennem – der ligger en hård tid foran jer, men jeg er sikker på i nok skal klare den. Håber i får en lillebror eller søster når i igen er klar.

Knus og tanker
    Hanne

rebekka7rebekka7
    Medlem

Kære Pia
    Det gør mig ondt at høre. Det må være en helt ubeskrivelig forfærdelig oplevelse. Jeg håber, at du/I vil komme gennem dette så godt, som man nu kan.

Mange tanker

Rebekka7

Anonym
    Gæst

Kære Pia – hvor er jeg ked af det på dine vegne… Håber I får snakket ud om det hele (og grædt ud) – godt I har hinanden!!! Lad endelig høre fra dig igen – som du skriver føles det jo som om vi allerede kender hinanden…
    Take care!
    KH Karina

Anonym
    Gæst

Kære Pia
    Sikke en oplevelse, jeg sender dig et kæmpe knus! Har en klump i halsen og håber din Søren er hjemme hos dig nu!
    Kærlig hilsen Gitte

Anonym
    Gæst

Hej Pia
    Jeg fik også nærmest tårer i øjnene da jeg læste om din skæbne – hvor verden bare uretfærdig. Det er jo det vi alle går og frygter der er intet i livet der er givet…
    Kæmpe kram Sille og held og lykke

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.