Det skulle så ikke være denne gang

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2006 Det skulle så ikke være denne gang

• This topic has 0 svar, 1 stemme, and was last updated 6 months siden by Anonym.
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    zupsanzupsan
    Medlem

Hej Pia,

Jeg er frygtelig ked af at høre at det ikke gik denne gang! Håber du snart kommer ovenpå igen, og heldigvis har du din datter på 2½!

kh Susan

Anonym
    Gæst

Hejsa.

Sidder her med tårene trillende ned ad kinderne og ingen baby i maven mere.

Var til scanning idag og det viste sig at “baby” var gået til allerede i uge 7. Det var utroligt hårdt at få af vide – men jeg har valgt at tænke på, at der har været noget galt siden kroppen selv har sagt fra.

Da jeg kom derop – fik jeg en GU – og hun sagde så at hun ville scanne mig nedefra – først var der bare helt stille – hun sagde intet og jeg blev bare mere ked af det – græd bare hele tiden og så sagde hun: Ja det ser ikke så godt ud. Da troede jeg godt nok at verden gik i stå. Hun skulle så lige have en anden læge til at scanne, og så håber man (nok lidt naivt) at den anden læge ikke kom til samme konklusion. Men det var fordi der var tvivl om hvornår det var sket. Jeg skal have en udskrabning fredag formiddag – da der stadig sidder noget tilbage. De kunne ikke sige hvorfor min krop ikke havde udstødt det selv.

Hellere nu end senere og kan ikke lade være med at tænke på, hvordan det ville have været hvis jeg ikke havde været til scanning idag og vi så var kommet til NF-scanning på mandag og troede at vi skulle se baby bevæge sig. Og der så ikke havde været nogen baby.

Jeg er selvfølgelig total ked af det – men kan da heldigvis også se lidt positivt på det – når det nu skulle være – så er det godt at det er nu.

Tiden var utrolig lang i dag – at skulle vente til kl. 1530. Jeg havde min nabo med derop – og det er jeg godt nok glad for. Sikke en støtte og det var dejligt at have hende med (hun var samme tur igennem sidste år – dog i uge12/13), så hun vidste lige hvordan jeg havde det og kunne fortælle mig ting som jeg ikke vidste og ting som de ikke nævnte deroppe.

Min nabo – ja hvad kan jeg sige – verdens bedste nabo, var der bare hele tiden – vi fik både grint og grædt. Hun ville ikke bare gå ind til sig selv da vi kom hjem. Næ nej jeg skulle ikke være alene.

Så skulle jeg ringe til Søren (som jo var i Sverige) men kunne ikke. Så min nabo snakkede med ham og jeg snakkede så lidt med ham bagefter. Kan slet ikke huske at have hørt hans stemme sådan før. Og stakkels mand – stod i Sverige og fik sådan en besked. Han ville så lige finde ud af en færgetid hjem og så ville han tage afsted. Maskinen er slet ikke færdig deroppe, men det er jo bare ærgeligt. Ham han arbejder sammen med sagde bare til ham. Pak og så er det hjemad straks. Søren er så hjemme omkring kl. meget tideligt i morgen. Og så må vi jo lige få grædt ud og talt det hele igennem.

Så skulle bedste havde det afvide – igen måtte naboen tage over og igen da min bedste veninde skulle have det af vide. Ved slet ikke hvad jeg skulle have gjort. Da jeg/hun havde talt med min far – sagde han bare – jeg kommer med det samme.

Så naboen blev til han kom og så gik hun ind til sig selv. Ved virkelig ikke hvad jeg skulle have gjort uden hende.

Min far er lige kørt – det var bare så hårdt at se ham så ked af det. Frygter for når jeg ser Søren ….

Nå men jeg vil smutte – heldigvis har vi jo Mathilde 2½ år og hun skal selvfølgelig være storesøster, nu må vi bare lige se tiden an.

Håber i alle får en pragtfuld graviditet og dejlige børn.

Jeg kigger nok forbi en gang i mellem for smuglæse lidt.

Føler jo at man kender jer lidt allerede….

Mange knus fra Pia

Anonym
    Gæst

Kære Pia

Hvor er jeg ked af høre udfaldet på dagens scanning. Jeg har så ondt af dig – og at din mand ikke er hjemme. Stakkels dig!
    Håber du får sovet lidt i nat.
    Mange tanker fra
    Majens

Mejse2006Mejse2006
    Medlem

kære Pia,

jeg er så ked af det på dine vegne, det var da bare det værste der kunne ske. Godt at Søren kommer så hurtigt hjem til dig.
    Jeg håber, at I kommer hurtigt ovenpå og vi vil gerne vide hvordan det går dig.

knus og mange tanker fra
    Mejse

Nej hvor er det frygteligt, der er slet ikke ord der dækker. Det er sørme godt at din mand har mulighed for at komme hjem til dig, om end det tager lidt tid!
    Jeg ønsker jer alt det bedste, knus Britt :O(

Hej Pia

Ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig – er så ked af det på dine vejne.

Håber du snart bliver gravid igen og får den dejligste baby om 9 måneder.

knus

Line

min1babymin1baby
    Medlem

Hej pia.
    Hvor er jeg bare ked af og læse det. Det er jo lige det vi alle går og frygter. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig. Men har selv mistet, så ved hvor ondt det gør på dig. Jeg håber dig og din mand kan få det her overstået sammen, og så håber jeg snart der er en lille spire på vej igen snart.
    Al mulig held og lykke og mange tanker, knus og kram fra Vicky

Anonym
    Gæst

Kære Pia,

Det gør mig ondt at høre hvad der er sket for dig. Det samme er sket for mig for 10 dage siden og jeg syntes bare at det er så svært. Jeg håber for dig at du hurtigt kommer videre. Jeg fik en medicinsk abort, men skal mulighvis have en udskrabning alligevel på fredag.

Held og lykke fra Astrid

MajkenbabyMajkenbaby
    Medlem

Øv hvad siger man! andet end jeg er så ked af det på jeres vegne. Lad høre når det lykkes igen.
    Kh Majken

Anonym
    Gæst

Kære Pia
    Det er jeg vildt ked af at høre , jeg læste dig bekymrede mail igår og håbede at du skrev tilbage at alt var ok.Øv..
    Jeg fik tårer i øjene ,da jeg læste det. Håber, du snart er ok igen.
    Knus Chi

Anonym
    Gæst

Hej Pia.
    Det er jeg forfærdelig ked af at høre. Havde læst dit indlæg igår morges og gik og håbede på at det bare var en harmløs blødning fra livmoderhals slimhinden.
    Det virker heldigvis som om din mand og dig er rigtig gode til at støtte hinanden. Ønsker det bedste for jer fremover.
    Kh Anna

Anonym
    Gæst

Hej Pia

Det er jeg ked af at høre, håber at du/I kommer gennem dette på en fornuftig måde. Jeg har også prøvet at stå der med en datter på 2½, en abort og en mand i udlandet, det er ikke sjovt, godt han snart kommer hjem (manden).

Pernille

Anonym
    Gæst

Også jeg tænker på dig!

I må tage den tid, det tager, men husk, at efter regn kommer solskin! Altid!

Ha det rigtig godt!

Pernille

Anonym
    Gæst

Kære Pia
    Pis, lort, møg, fuck hvor er det skidehamrende uretfærdigt. Jeg føler virkelig med dig.
    Har selv prøvet at miste og man er bare SÅ ked af det. Vi sørgede i lang tid inden vi fik lyst til at prøve igen. Husk at give jer selv tid til at være kede af det.
    Kærlige tanker
    Signe

Anonym
    Gæst

Hej Pia.

Det gør mig ondt på jeres vegne at i skal dette igennem – der ligger en hård tid foran jer, men jeg er sikker på i nok skal klare den. Håber i får en lillebror eller søster når i igen er klar.

Knus og tanker
    Hanne

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.