Har i juletravlt????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Har i juletravlt????

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Der er godt nok stille herinde nu.
    For mit eget vedkommende går der nemt en uge imellem jeg kommer forbi.

Min tid går med arbejde, hente børn, lave aftensmad, bade og putte børn og så lige lidt oprydning og tøjvask. Derefter er så alligevel blevet langt over min sengetid.

Jeg havde taget fri i mandags, så der fik manden og jeg købt ALLE julegaver, jeg fik dem pakket ind og gemt væk inden børnene skulle hentes.

Idag har vi fået sat kamera op foran huset. Henriks nye cykel blev stjålet natten til mandag. For et år siden forsvandt vores campingvogn en nat, hvor den stod på vejen foran huset. Året før var det Henriks firmabil, fyldt med værktøj og med traileren spændt efter, der forsvandt. Dengang var de også inde i huset, i gangen og garagen hvor de tømte våbenskabet. Vi sov sødt imens, men undrer os da stadig over at de to jagthunde, vi havde dengang ikke vækkede os.

Nu gider vi ikke mere, så idag kom kameraet op. Så kan vi forhåbentlig få et ordenligt billede af gerningsmanden næste gang.

Jeg er stadig rigtig glad for mit nye job, men desværre er der røget nogle af feriedagene i julen. Umiddelbart ser det ud som om jeg får ferie d. 23. og 31. og måske den 30., men jeg ved jo godt, at sådan er det for mange.

Jeg ønsker jer alle samt jeres familier en rigtig glædelig jul.

Annette

nu4mornu4mor
    Medlem

Ja jeg har travlt, men bare sådan i alt almindelighed. Jeg synes der er meget og se til. Og det er så mørkt hele tiden. Alle pigerne ligner jeg ved ikke hvad af at se alle de julekalendere.
    Vi har i dag fået juletræ. Og vi glæder os til jul.

Nanna

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.