2-års fødselsdag i mødregruppen (den ude i den virkelige, virkelige verden)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 2-års fødselsdag i mødregruppen (den ude i den virkelige, virkelige verden)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    JsLeneJsLene
    Medlem

Så har vi været til 2-års fødselsdagskomsammen i Marianne mødregruppen 🙂 En hyggelig formiddag/frokost med sammenskudsmad, masser af snak og 6 larmende unger :o) (Den 6. var storebror til en af de 2-årige). Christine gjorde sit for at overbevise nogle skeptiske fædre om at det sagtens kan fungere med en lillesøster/bror – hun var nemlig stille og nem :-))

Vi har planlagt hvornår vi skal holde julefrokost – uden børn, naturligvis.

Og så kunne en af mødrene berette om en mødregruppe, der har fejret 10 års jubilæum – ved at tage en tur til Rom uden mænd og børn. Det lyder som en skøn idé.

Hvad med jeres mødregrupper? Er der stadig kontakt eller??

Mange hilsner,
    Lene – som håber Christine mødregruppen bliver lige så god som Marianne mødregruppen

ajtbtorajtbtor
    Medlem

Nej desværre, 3 af mødrene kom aldrig til de første “møder”, og den sidste og jeg holdt sammen til barslen sluttede. Vi har dog stadig svag kontakt. Ærgeligt, for jeg havde glædet mig til at skulle i mødregruppe.
    Men det er da rart at høre at andre kan finde ud af det!

Hilsen Anne Julie, med Phillip på 2 år.

leandeleande
    Medlem

Hejsa. Den gamle mg ses vi hver 3 mdr ca. nogen mere andre mindre. men det er lidt mærkeligt, for det er som om vi har været sammen igår når vi ses. Den nye mg , tja ved ikke rigtigt. De er søde flinke m.m., men det bliver ikke som den gamle mg.
    leande simon nu 2år og daniel nu 3mdr. ihh hvor tiden går hurtigt

nu4mornu4mor
    Medlem

Jeg ser mine 2 sidste mødregrupper jævnligt. Den første sås vi til børnene var 7 år. Nr 2 til vi var færdig med at være på barsel.

Nanna

EnemeneEnemene
    Medlem

Fies mødregruppe ses stadig ca. hver 6 uge, og alle har holdt ved indtil nu, på nær en som aldrig kom igang.

Jeg kommer nok ikke i mødregruppe med Marie. Det ser ud til Hjørring har valgt at man endten kan have besøg af sundhedsplejesken hos sig selv, eller vælge at være i en spædbarnsgruppe med ca. 4 andre forældre, som først begynder fra 3 mdrs. alderen. Så vil jeg helst have besøg af sundhedsplejesken for mig selv, og i min mødregruppe har en fået tvillinger for 1-2 mdr. siden og en har termin i december, så mon ikke vi bare kan fortsætte vores egen lille mødregruppe, hvis vi har behov for samvær udover hvar 6. uge.

Hilsen Lene

frodinafrodina
    Medlem

MIn mødregruppe ser jeg stadig med ca. hver 14 dag med børn og mænd til fredagsøl/hygge et par timer. En del af os venter nr. 2 med termin tæt på hinanden, så det er en ekstra bonus. Vi passe også ofte hinandes børn:-)
    Frodina 18+0 (og nu ligger den sørma og puffer til mig – skønt.)

Frodina

1babysnart1babysnart
    Medlem

Vi stoppede med at se hinanden da barslen endte. Vi var 4 fra start. den ene passede slet ikke ind og valgte at stoppe efter 4 mdr. Vi andre tre stoppede som sagt da barslen sluttede og den ene flyttede, så vi kun var to tilbage og det gled ud. Er lidt ked af ikke at have haft en mødregruppe der kunne fortsætte, men sådan er det når man ikke selv vælger gruppen. Så er det jo ikke sikkert at man kommer sammen med nogen som man virkelig svinger med.

tina

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.