Johannes 2 år.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Idag blev min lille dreng så 2 år. Vi får først gæster i morgen, så idag var der kun gaven fra os (Little People bondegård) og bedstemor (traktor med vogn). Han blev rigtig glad for begge gaver.

Vi var omkring lægen i torsdags. 88 cm og 13 kilo fuld påklædt.

Den seneste uge er han pludselig begyndt at gentage det vi siger, så måske har han besluttet sig for, at begynde at gøre sig forståelig.

Mandag formiddag kommer dagplejen til fødselsdag, og efter middagsluren kommer talepædagogen på besøg.

Min arbejdsplads gennem de sidste 9 år, blev erklæret konkurs d. 15/9-08, og den 16. om morgenen blev vi alle sendt hjem. Idag kom opsigelsen endeligt. Men jeg er IKKE blevet fritstillet. Hvad fanden forestiller de sig.
    Var til samtale i fredags, hvor vi blandt andet snakkede om, hvor hurtigt jeg ville kunne begynde, hvis de valgte mig. De ville gerne hvis jeg kunne starte på onsdag. Nu må jeg vist hellere ringe til advokaten på mandag og høre hvad de regner med. Det ender jo med, at jeg kan blive nødt til at sige op, for at slippe fri fra dem.

Nå det var bare et lille sidespring.

Annette

AdventureAviAdventureAvi
    Medlem

Tillykke med Johannes og det nye job. Jeg håber at det flasker sig med jobskifte.

Kh
    Aviaja

hedegaardhedegaard
    Medlem

Hun vil følge ham de næste måneder, for at se hvordan han udvikler sig.
    Hun havde en lille bog med med en bamse, men han syntes nu altså, at hans nye bil var mere interessant.

Annette

karinanjkarinanj
    Medlem

Hvordan gik det med talepædadgogen?

Karina

leandeleande
    Medlem

hej . simon skal også til at se en talepæd. troede først det var i bh, siden der ikke var sket noget. hvad har hun sagt?? Kort, simon havde nogle problemer da han blev født og fremad, alt er ok nu. men det har gjort at han er lidt bagefter med nogle ting, sproget. han er en af de bulderbasser der skubber da han ikke kan sige mange ord, men ordlyden, hvad siger tingen.
    leande

karinanjkarinanj
    Medlem

Pia fra arbejde kender en der har fået friplads i BH pga behovet for talepædagog. Også i Holstebro kommune…

Karina

hedegaardhedegaard
    Medlem

Jamen, jeg tager da gerne imod en friplads i BH til ham. Men jeg håber da at snakken kommer i orden inden da.

Annette

hedegaardhedegaard
    Medlem

Hej.
    Hun viste ham nogle billeder, og så skulle han pege på den figur, hun sagde. De kiggede også i en bog med en bamse i forskellige situationer, f.eks. en sovende bamse, en bamse der græder, en bamse der er i bad og sådan. Det var for at finde ud af hvilke bogstaver, han kan sige som begyndelse i et ord. Hun skrev noget ned om hvad han kan sige.

Men det er først inden for de sidste uger, at han er begyndt at gentage det vi siger.

Han havde godt nok lidt svært ved at koncentrere sig om det han skulle. Men mon ikke det hjælper med alderen.

Annette

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.