Gadefest og lidt forskelligt.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Gadefest og lidt forskelligt.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Hej.

Imorgen løber årets gadefest af stablen. Og vi slår alle rekorder i år. 31 voksne og 19 børn er tilmeldt. Så mange har vi aldrig været før.
    Det bliver som de foregående år holdt i vores garage. I år har vi dog bestilt en toiletvogn pga. af den store tilmelding. Vores genbo køber ind til salat og kartofler, og så hjælpes vi ad med at få det lavet. Min mand har hevet en masse kronvildt og råvildt af fryseren, og de som ikke spiser vildt tager selv kød med.
    Naboerne kommer og hjælper med at dække bord, og søndag kommer de og hjælper med at rydde op. Vi giver omkring 50 kroner pr. voksen, kødet giver vi.
    Det plejer at være rigtigt sjovt.

Jeg er blevet moster igen. Til en lillebitte pige. 45 cm. og 2.013 g.
    Hun er født 3 uger før termin, og skal hedde Emma.
    Hun er godt nok en dejlig lille en, men jeg må indrømme, at der er ingenting der rykker her, når jeg holder hende. Jeg har overhovedet ikke lyst til at få flere børn. Jeg har gjort min borgerpligt, og jeg har rigeligt at se til med de 3 jeg har.

Den 11. august starter Laura i skole. Det glæder hun sig til. Og Helena glæder sig til at skulle i bh uden Laura.

Der er knald på Johannes, hele tiden. Han siger stadig ikke så meget vi kan forstå, men der kommer da sommetider et nyt ord. Det er mærkeligt at tænke på, at Laura snakkede løs i den alder. Om 3 mdr. har han den alder, hvor Laura smed bleen. Det er svært ikke at sammenligne.
    Men han slår kolbøtter i ét væk, og kravler selv op i legetårnet og rutscher ned. Vi har stadig fordøren låst, da han vil stikke af. Han vil hoppe i sofaen og i pigernes halvhøje senge, og jeg føler at jeg er spændt for i al hans vågentid.
    Men det bliver heldigvis bedre med tiden.

Annette

nu4mornu4mor
    Medlem
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.