Kære pædagoger, kan i så få fingeren ud og komme på arbejde.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Kære pædagoger, kan i så få fingeren ud og komme på arbejde.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Jeg holder det ikke ud ret meget længere.
    Vores piger er med i en gruppe på 5 børn, hvor forældrene passer en dag i ugen pr. barn. Jeg passer så de 5 børn hver torsdag og fredag.

Men efter 3 uger, er ungerne vist ved at have fået nok af hinanden. De skændes mere, og det hele er bare ikke længere spændende.
    Ja, og så er der jo det, at der jo nok er en årsag til, at jeg aldrig har overvejet at uddanne mig til pædagog eller lign. Det er altså bare ikke mig, at passe børn dagen lang.

Jeg forstår så udemærket, at pædagogerne vil have mere i løn. Det ville jeg også have hvis det var mig, der skulle passe alle andres børn hver dag.

Annette

karinanjkarinanj
    Medlem

Og helst inden lockouten træder i kraft 🙂

Karina

leandeleande
    Medlem

jeg er desværre enig så enig. simon skal køres ind igen, og jeg føder snart så fuck den strejke,intet går planmæssigt. samtidig må jeg sige at han er nået dertil hvor han skal i ins, og lære den sociale kontakt mellem børn. fuck hvor er jeg træt af den strejke, og igen jeg tror ikke på at pæd. får mere ud af den. sorry to say
    leande 35+6

mathildemajmathildemaj
    Medlem

Jeg har min datter hjemme nu for 4 uge i træk, SAMMEN med mine 4 dagplejebørn, puha, jeg er også ved at gå amok, og hun savner sin børnehave!

VH Lone (som er pædagog)

nu4mornu4mor
    Medlem
    Willock79Willock79
    Medlem

Har haft inst. indtil nu…

Men med 3 inst. børn og forventet igangsætning af fødsel i aften/morgen Så skræmmer den lock out mig meget. puha 4 børn hjemme. det kan da ødelægge en hver amning der skal igang. og sikken en uro der vil være kan jeg forestille mig…

Mine unger er 9,6,20 mdr og tjaa nyfødt i morgen…

Willock

AdventureAviAdventureAvi
    Medlem

Vi har været heldige indtil nu, hvor Anton’s bedsteforældre har passet ham på skift og vi ellers har taget lidt fri. Men det er hårdt konstant at have gæster, selvom det også er hyggeligt. Vi har stadig ikke indrettet vores lejlighed, så det er gæster mellem flyttekasser… Det er ikke helt optimalt. I morgen skal han med på mit arbejde -det bliver spændende at se hvordan det går. Han har bare så meget krudt bagi, så det er ikke til at vide hvor meget jeg kan lave. Så nu må jeg hellere lave lidt arbejde inden jeg skal sove, så jeg kan nå det hele i morgen. Så her krydses også fingre for at de snart kan komme i vugger igen.
    Kh
    Aviaja

nu4mornu4mor
    Medlem
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.