Hvordan er det nu det er????????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Hvordan er det nu det er????????

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Johannes fik jo lagt dræn i begge ører i januar.
    Her i morges flød det så fra det ene øre. Hvordan er det så det er?
    Er det helt ok, da han ellers ikke er påvirket af det, og det jo kommer ud?

Jeg kan ikke huske det, på trods af at han er vores 3. ørebarn.

Annette – med selektiv hukommelse.

Willock79Willock79
    Medlem
    missmothermissmother
    Medlem

Hej Annette

Her flyder det nærmest ud af Amalie’s øre dagligt og det er helt okay – det er jo, som du selv skriver, det kommer ud og det er drænenes funktion det skal det.

Jeg er ikke nervøs over det og det mener jeg bestemt heller ikke du behøver at være.

MVH
    Rikke 31+6

Anonym
    Gæst

Hejsa.
    Vi er også ofte på den her med to ørebørn.

Hvis øret render, skal I have nogle øredråber af ørelægen til at dryppe med, dels for at slå en evt infektion ned og dels for at modvirke drænet stopper til.
    derudover vil vores ørelæger se børnene hvis øret flyder i mere end en uge, så mon ikke det er det samme med jeres.

Jeg talte engang med vores alm læge da veronicas øre flød, og han sagde der ikke skulle gøres noget. Da jeg senere referede der til ørelægen, blev han aldeles rasende, det er en gammel skrøne at der ikke skal dryppes. Det står vist også i folderen man får i forbindelse med dræn ilægningen.
    Jeg ville i hvert fald ringe til ørelægen hvis jeg var dig. Normalt får vi bare recepten over telefonen uden besøg.

Held og lykke med Johannes.

Anja og ørebørnene Veronica 150704 og Edward 020906

missmothermissmother
    Medlem

Hej

Sjovt en forskel der er fra ørelæge til ørelæge!!! Amalie har nu haft dræn i ørerne 4½ år og vi har aldrig fået noget til at dryppe ører med til trods for hendes ørelæge ved hendes ører render rigtig meget.

MVH
    Rikke 31+6

hedegaardhedegaard
    Medlem

Og fik at vide, at hvis det flyder i mere end 2 – 3 dage skal jeg ringe igen, for så skal jeg have noget at dryppe med.

Knus Annette

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.