Er sygemeldt, og skal til lægen i morgen. (Lidt depri indlæg…)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Er sygemeldt, og skal til lægen i morgen. (Lidt depri indlæg…)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Irene1667Irene1667
    Medlem

Jeg måtte smide håndklædet i ringen og melde mig syg efter nytår, i stedet for, at gå på arbejde.

Jeg har vildt ondt i bækkenet, det har under hele graviditeten “siddet” i højre lår, men nu er det også i symfysen, jeg kan stort set intet lave, uden det føles som om, mit skridt er ved at blive skåret op med knive.

Det er rigtigt ufedt, da Elliott jo ikke kan gå, og jeg jo først skulle gå på barsel om en lille måneds tid. -og da jeg HADER at være sygemeldt, jeg har ikke ro til, bare at være hjemme og lave ingenting, kan ikke holde mig i ro. -men er dog næsten kommet gennem 1/3 Harry potter 7 i dag…

I morgen skal jeg til lægen, og jeg regner med, at få en sygemelding resten af graviditeten, jeg kan jo ligesom ikke rende rundt i en BH og tage mig af alle børnene, når jeg ikke engang kan gå ned af min trappe uden at være ved at tude…

ÆV altså.

Men jeg er nødt til, at holde mig i ro, min familie har jo brug for en kone og mor, der ikke render rundt med smerter, men som kan være tilstede for dem her og nu. -og især når lillesøster kommer.

Undskyld det roede indlæg, jeg er træt og trist, og det bliver så bare lige læsset af på jer, men jeg ved jo fra tidligere, at I kan klare det 😉

KH
    Irene -nu med pænt løsthængende understel…

quantumquantum
    Medlem

Uha det lyder slemt. Jeg håber det bliver bedre når du kommer til at gå hjemme og passe på dig selv.

Anja

frodinafrodina
    Medlem

øv øv. få meldt dig til graviditets svømning og pilates de hjælper nok lidt på smerter, forhindrer yderlig muskeltab samt smerter.

god bedring fra Frodina, der stadig døjer med smerter i højre bækkenside, måske fordi hun var for stædig til at sygemelde sig under graviditeten.

Irene1667Irene1667
    Medlem

Jeg går allerede til pilates for gravide, så nu vil jeg se, hvad lægen siger i morgen.

Kunne rigtigt godt tænke mig at træne i vand, så enten hos en fys. der har bassin, eller i frederiksberg svømmehal, hvor der er “gravid i vand”. Alle hold andre steder er vist overbookede…

Bliver mere og mere overbevist om, at det er den rette beslutning, at jeg er blevet sygemeldt, men det er stadigt hårdt. Jeg er jo ikke en “der er syg”. Så har stadigt lyst til, at tage på arbejde, og “så går det hele nok bedre”… Hvilket jeg jo godt ved, ikke er sandt.

KH
    Irene -og hængeskidtet…

Anonym
    Gæst

Hej Irene

Sikke noget og selvfølgelig er der da den rigtig beslutning at sygemelde dig.

Godt du gjorde det, tror ikke sådan noget bækken-halløj er noget at spøge med.

Stort kram og nyyyydddd nu bare tiden derhjemme inden I bliver 4 i familien.

Knus Marie

nu4mornu4mor
    Medlem

så får du jo mere tid til at skrive lange salvelsesfulde klagesange her på ND, så du kan få renset ud.
    Jeg ved godt at man siger graviditet ikke er en sygdom, men man laver altså lige et andet menneske.
    Jeg håber du kommer til at nyde din sygemelding når din høje arbejdsmoral og glæde ved dit arbejde har lagt sig. Og det er ikke en falliterklæring at blive sygemeldt, det er realitetssans.

Nanna

leandeleande
    Medlem

det må gøre skideondt . prøv at nyde at du er tvunget til at plante din bagdel i sædet og f¨å slappet af. ved godt det er næsten et dødstempel at få, men irene lige om lidt har du en guldklump til og forhåbentlig er det ovre.
    leande 13+5

Irene1667Irene1667
    Medlem

Lægen sagde bare: Du får lige 4 ugers sygemelding og en henvisning til en fys. og så er det FORBUDT, at støvsuge…

Så jeg er nu officielt sygemeldt indtil barslen starter i slutningen af januar…

Det er ok, skidtet har gnavet en del i dag, så jeg er noget langt gennem Harry Potter 7, og har fået spist en del chokolade og drukket en del te.

Så det der med, at arbejde, må vente til oktober, nu skal jeg bare slappe af, og have “sygevisit” heroppe.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.