Nytårsfortsæt?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej med jer.
    Har i nogle nytårsfortsæt? Og plejer i at kunne holde dem?
    I år har jeg hele 2 – det ene er at jeg skal begynde at motionere. Jeg var ude at løbe for første gang i mit liv i morges, og har en “date” igen på tirsdag. Håber jeg kan holde det. Desuden har jeg tænkt mig at melde mig ind i den lokale fitness klub – har jeg først betalt ved jeg, at jeg vil have noget for pengene, så det skal nok gå.
    Det andet er, at jeg skal se noget mere til min kære veninde, der flyttede til byen sidste år, men som jeg stadig kun se som om hun boede mega langt væk. Hende har jeg en aftale med den 3. så det starter da ok…
    Hvad med jer?
    Kh – og RIGTIG GODT NYTÅR!!
    Vibeke, der aldrig før har lavet helhjertede nytårsfortsæt.

nu4mornu4mor
    Medlem

for jeg kan alligevel ikke holde dem. Jeg vil gerne tabe mig (julen har givet + 1,5 kg), have mere overskud til min familie, rydde op og gøre rent inden det roder og er beskidt, tage noget spændende efteruddannelse, elske mit arbejde og ja jeg kunne blive ved.
    Jeg er mere til at evalurere året der er gået. Jeg synes det har været et godt år. Jeg er faktisk lykkelig sådan overordnet. Selvfølgelig er der et par småting, men som sagt det er småting.

Godt nytår til jer og må I have en god aften og komme godt ind i det nye år.

Nanna

hedegaardhedegaard
    Medlem

Jeg har ikke nogle nytårsfortsætter, men jeg har da sommetider små projekter hen over året.

Jeg håber på mere ro i det nye år. Det betyder ingen smadrede vinduer eller stjålne ting. Godt nok er campingvognen det eneste vi har fået stjålet i 2007, men i 2006 slap vi ikke helt så billigt.

Jeg glæder mig også til at Johannes bliver lidt større, og mere uafhængig. Det er dejligt at han er begyndt at gå, men samtidig har vi ham så til gengæld på spisebordet, i sofaen, på pigernes trip trap stole. Og så skal vi holde yderdørene låst, han kan åbne dem nu, og det gør han.
    Lige nu sidder han ude i barnevognen, er lige blevet vækket af et kanonslag. Øv.

Kartoflerne er skrællet, de to saucer til krabbekløerne er stillet på køl og tomatsalaten er færdig. Så skal jeg bare have støvsuget og dækket bord, så er jeg klar til årets sidste ryk-ind.

Kan i nu have en god aften og passe på jer selv og hinanden.

Knus Annette

missmothermissmother
    Medlem

Hej

Jeg går ikke ind for nytårfortsætter, da jeg ligesom Nanna ikke kan holde dem.

Men jeg har da ønsker for det nye år:

– Vores skadede bil bliver kasseret, da jeg aldrig vil komme ud at køre i den igen.

– Ungerne vil være mindre syge

– Vores søn der gerne skulle ankomme i april vil være lige så nem som de 3 andre er og har været

– Vi undgår for mange begravelser i familien

– Jeg bliver ansat som dagplejer

– De store begivenheder vi skal igennem i dette år forløber uden problemer.

– og ellers er det vist lidt det samme som Nanna: mere overskud til familien, få de planlagte projekter af vejen osv.

MVH
    Rikke 23+3

frodinafrodina
    Medlem

Jeg har 1, udover de sædvanlige med at tabe sig lidt og leve sundere:-) Vi starter ud med 0 sukker og alkohol denne måned fra i morgen, når tømmermændende har lagt sig, man er vil lidt realistisk;-)
    Jeg har tænkt mig at gøre en STOR indsat for at slippe for mine bækkensmerter, ved at gå til behandlinger og få strammet muskelaturen op omkring muskelkorsettet. Så vi starter med en powerwork til og fra DP i morgen, hvilket er ca. 3 km. (waauw)
    Ellers har deltid gjort mig mere en tilfreds sidste år. og har meldt mig til pilates 2 x gange om ugen hos en super heldig fysioterapeut.
    Frodina

Sacha1Sacha1
    Medlem

Normalt er jeg faktisk heller ikke til nytårsforsætter, for jeg tror på, at man kun skuffer sig selv alle de gange, man lover noget man ikke kan holde, men i år ramler en beslutning, jeg har gået længe og tænkt på, sammen med nytåret, og så er det vel egentlig et nytårsforsæt???

Jeg er i og for sig slank nok (selv om jeg dog har taget nogle kilo på de sidste par måneder) men jeg synes altid jeg kæmper med træthed, er ofte syg og de sidste uger har jeg heller ikke haft det godt i kroppen når jeg vågner, så nu vil jeg prøve at leve sundere!!
    Jeg har konstant dårlig samvittighed over det enorme sukkerindtag jeg har, og tænker ofte på hvilke vaner jeg fører videre til Milla…Jeg trænger til at lytte til min krop og få det godt med den jeg er og det jeg gør og jeg håber at en sundere livsstil vil kunne medføre dette. I det hele taget håber jeg på at år 2008 er det år hvor jeg får sat mit generelle velvære på toppen ;0)

Jeg synes år 2007 har været et skønt år, og jeg har svært ved at forstå, hvor hurtigt det hele faktisk er gået. For et år siden lå lille bitte Milla og ammede i mine arme uden at kunne så meget andet, og nu løber hun rundt og er den skønneste, frækkeste, smukkeste, meget grænsesøgende pige :0) Min baby er væk….

Nøj hvor tankerne vandrer, når man sådan tænker tilbage!

Store nytårsknus Sacha

Irene1667Irene1667
    Medlem

og de vigtigeste (i vilkårlig rækkefølge) er:

-At vi finder et hus, vi vil leve i, fordi her er ikke til at holde ud, at være.
    -At lillesøster i maven kommer godt ud, uden at fødslen bliver forfærdelig som den sidste, og at hun er sund og rask.
    -At Elliott snart lærer, at gå, så jeg ikke skal bære rundt på ham.
    -At vi alle -incl. dem, vi holder af- vil være sunde,raske, glade og tilfredse.

og så må der komme flere senere på året 😉

KH
    Irene.

1babysnart1babysnart
    Medlem

Mit eneste nytårsfortsæt er et jeg ved jeg kan holde

JEG VIL ALDRIG VÆRE TYK IGEN….

Har altid været superslank, men efter fødslen har jeg ikke kunne tage mig sammen til at komme af med de 12 kg jeg havde fået for meget.
    I uge 43 blev jeg lokket med til vægtkonsulenterne og det har jeg aldrig fortrudt. På 10 uger har jeg tabt 9,5 kg (havde det ikke været for julen havde jeg tabt mere). I julen har jeg ikke tabt mig, men heller ikke taget på. Nu mangler jeg kun 2,5 kg og dem ved jeg jeg når i løbet af nogle uger og så skal jeg aldrig aldrig mere være tyk.

Synes kostprogrammet er superlet at følge og jeg taber minimum 1 kg om ugen, spiser mere end jeg plejere men sundere, så hvis en ferie eller julen en anden gang skal give mig et par kilo for megt så er det “bare” lige et par uger med kostprogrammet og så er de væk igen.

Tina

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.