De første skridt :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 De første skridt :o)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    JsLeneJsLene
    Medlem

Juleaftensdag gik Marianne de første skridt uden støtte – en (relativt) lang tur gennem køkkenet og ind i stuen hos mormor og bedstefar 😀 Godt nok med mig lige bag ved og med hænderne 5 cm fra hendes sider, men alligevel… Og senere blev det til nogle ture mellem mor og far/mor og storesøster/far og storesøster.

Hun vil ikke gå bare for at gå endnu men bliver mere og mere sikker på de små ture mellem 2 trygge personer.

Så det bliver en forandret pige, der dukker op hos dp efter juleferien…

Mange hilsner
    Lene – Mariannes pavestolte moder

Hvor sjovt! Det ser altså bare så sødt ud når de balancerer afsted. Jeg synes lidt at det ligner små pingviner 🙂
    Her har Anton også fået lysten tilbage. Han gik de første skridt for 1½ måned siden, men har ikke rigtig haft lysten til det siden. Men så her for et par dage siden fik han lysten igen, så nu slipper han selv tingene og tager armene ud for at holde balancen, for så at stavre stolt afsted. Det bliver stadig kun til små ture, før bleen tager stødet, men han er også godt på vej 😉
    Så det er også en forandret dreng der kommer tilbage i vuggeren efter nytår!

Kh
    Aviaja

1babysnart1babysnart
    Medlem

Tillykke tillykke. Det er dejligt ik?
    Her tog Malika sit første skridt alene for 14 dage siden. Den første 1½ uge blev det “kun” til de små korte turehen til mor eller far, hvis vi vel og mærke opfordrede hende til at rejse sig op og gå. 5-6 skridt blev det max til.Men i julen begyndte hun pludselig helt af sig selv at rejse sig og gå hen mod et eller andet legetøj. Nu går hun uopfordret små ture mellem ting. Det er indtil nu blevet til 15 skridt.
    Så nu er det vist snart tid til vinterstøvler da de er meget ude i vg. Men som jeg siger: Malika har sans for økonomi. Hun venter med at gå til der kommer udsalg så mor og farforhåbentlig kan få nogle nedsatte støvler.:-) Det med økonomien har hun altså ikke fra mig;-)

Tina

nu4mornu4mor
    Medlem
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.