Han bliver bare så stor.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Han bliver bare så stor.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Der sker så meget hele tiden. Nu er vi også kommet med på “gå-vognen”. I løbet af den sidste uge, er Johannes begyndt at gå mere og mere.
    Han er MEGET aktiv. Han er overalt og i alt, han kan helt få mig til at miste pusten.
    I fødselsdagsgave fik han en lille rutshcebane med tilhørende badebassin med plastikbolde. Han rutshcer mange gange om dagen, og ind imellem er jeg nødt til at kigge væk, for ikke at få ondt i maven. Han kan finde på at stå på toppen af rutshcebanen uden at holde ved og grine. UHA.
    Der er altid fart over feltet. Han kravler op på pigernes Trip Trap stole, tømmer skuffer skabe, åbner fordøren og døren til garagen (så dem er vi begyndt at låse), ruller hele toiletrullen ud og trykker på knapperne på vaskemaskinen. Vi forsøger, at holde døren til badeværelset lukket, men det lykkes ikke altid.

Han siger ikke så meget vi kan forstå. Det bliver til: bar=far, hej, nej, mam og aura (det kalder han så både Laura og Helena).

I sidte uge var han til ørelæge. Vi fik en tid til dræn d. 10. januar. Men det bliver dejligt at få overstået, da han er noget generet af væske i mellemørerne.

Jeg er glad for, at jeg købte åndedrætsalarmen til ham. Det giver mig SÅ meget mere ro. Jeg tjekker ham dog stadig jævnligt når han ligger i barnevognen.

Jeg er næsten klar til at holde jul, mangler bare at få købt et par småting.

Glædelig jul til alle.

Annette

missmothermissmother
    Medlem
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.