biostrat of echinamin -erfaringer og råd?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 biostrat of echinamin -erfaringer og råd?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Laura har haft et par mellemørebetændelser og forkølelser (er lige nu på tredje penecillin kur og virker det ikke står den vist på dræn i øret) og nu er min man så begyndt at tale om biostrat og echinamin. Jeg er som udgangspunkt ikke meget for at putte “naturlægemidler” uden dokumenteret virkning i min lille pige og så vidt jeg ved, må echinamin slet ikke bruges til små børn. På den anden side vil jeg jo ikke være stivsindet og fordomsfuld hvis det kan have en positiv virkning. Ved i noget?

Jeg har mest lyst til lige at se tiden an, Laura er jo lige begyndt i vuggestue og det er efterår, så selvfølgelig er hun meget syg….

Hvad synes i?

🙂
    Marianne & Laura

Smilla22Smilla22
    Medlem

har vi også haft inden for meget kort tid. Emilie er nu forkølet igen,men denne gang med en mild bronkitis som der intet skal gøres ved.
    Jeg talte sidste gang med min læge om dræn i ørene, og jeg har nu fået en tid høs en ørelæge i morgen. Vi skal tale om en evt gang dræn i ørene, inden vinteren står for døren.
    Det eneste jeg er startet på er nogle multi vitamin dråber fra matas som skulle hjælpe hende lidt- jeg kender ikke så meget til alt det andet-og går defor udenom det.

God bedring til jer :0)

Kh Camilla

nu4mornu4mor
    Medlem

jeg tror det primært handler om håndvask, håndvask og så hygiejne.

Nanna

karinanjkarinanj
    Medlem

Vi har prøvet biostrath med gode resultater, problemet er bare at det smager rigtig dårligt – og derfor vil ungerne helst ikke have det.

Jeg har selv taget echinacea og lign, og er glad for det, men jeg ville ikke turde at give det til mine børn, har læst om nogle bivirkninger…

Jeg ville personlig prøve uldundertøj 🙂

Karina

Anonym
    Gæst

Vores dreng på 1 år har også lidt rigtig meget af mellemørebetændelse….han står faktisk til at skulle have dræn i her sidst på måneden, men efter vi er begyndt at proppe ham med BioStrath og givet ham uldundertøj på morgen og aften har han ikke (7-9-13) ikke været syg….nu i 4 uger, så jeg ser lige tiden an og regner egentlig med at droppe drænet. Jeg fik tippet omk. BioStrath fra ørelægen…..han sagde at det mange gange kunne hjælpe ørebørn. Det styrker immunforsvaret.
    Så hvis jeg var dig ville jeg smutte ned i Matas og starte med at give det med det samme.

Go fornøjelse og go bedring.

Knus Loise

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.