Nogle erfaringer med bagudvendte autostole 9-18 kg..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Nogle erfaringer med bagudvendte autostole 9-18 kg..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    nu4mornu4mor
    Medlem

for nu kan Søs altså ikke være i babystolen mere og vi skal have købt en ny.

Nogle erfaringer med mærker?

Nanna

Anonym
    Gæst

Vi har fra kusinerne arvet en Britax, der kan både for- og bagud vendes. Stolen er ok, men selerne er meget uhandy at spænde. Vil gerne investere i en ny så jeg læser også gerne anbefalinger! Rosa kan lige knap være i baby autostolen 🙂 Bruger den i Nihola cyklen da hun endnu er for lille til at sidde på bænken.
    Camilla.

Smilla22Smilla22
    Medlem

Jeg har invisteret i en bagudvendt/fremadvendt(når hun er ca 2 år sagde forhandler) autostol fra BeSafe. Den er tjekket/testet i hovede og r..- og kåret til en af de bedste. Prisen er dog også i den høje ende.. Meen Emilie skal jo ikke være enebarn så det kan betale sig. Og den er ikke mindst prisen værd. Det eneste lille minus-hvis man da kan sige det, er at den har et “støtteben” og fylder derfor lidt.
    Men den er ikke kringlet at sætte fast-fik det dog gjort hos forhandleren, så jeg vidste det var gjort 110 % rigtigt. Og selen hun spændes i er utrolig fiks og let at bruge.
    Men kan klart anbefale den!

Camilla-

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.