Hvordan går det egentlig med jer nygravide?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Hvordan går det egentlig med jer nygravide?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    nu4mornu4mor
    Medlem

Vi vil have nogle detaljer. Hvor langt er I osv

Nanna

Irene1667Irene1667
    Medlem

Øøøøh 10 +4 (Eller deromkring)

Kvalme, madlede, røvsulten men kan intet spise om aftenen, træt, og begyndende ondt i benene (=bækkensmerter ligesom sidst, men det hele er jo også lidt “løsere” nu ik…)

Ellers godt tilfreds, skal scannes den 12/9, og glæder os til, at se den lille filur.

Tænker ikke så meget over det, har jo Elliott, at tage os af, så det bliver glemt nogle gange…

-og nu skal jeg altså i seng…

Godnat
    Irene.

missmothermissmother
    Medlem

Hej Nanna

Jeg er nu 6+4 og skal til første lægeundersøgelse den 12/9.

Kvalmen begynder at komme snigende – men dog først sidst på dagen, så det er okay.

Men trætheden er svæt at kæmpe imod, når man SKAL op kl. 6 hver morgen og 2 dage om ugen først er hjemme fra job kl. 17.30 og de resterende dage tidligst kl. 16 – så den der eftermiddagslur som jeg føler jeg har gevaldigt brug for, den kan jeg bare ikke få.

Jeg kæmper en brav kamp for at kvitte smøgerne og det går faktisk bedre end jeg havde regnet med.

Hvis du vil vide mere Nanna, så må du lige specificere for jeg er tom for hvad mere der kan oplyses op.

MVH
    Rikke 6+2

nu4mornu4mor
    Medlem

Jeg ville bare høre hvordan I har det for selvom det hedder september06mor, er hele livet jo en del af det barns liv.

Nanna

missmothermissmother
    Medlem

godt være du ville have nogle mere slibrige detaljer …..

hvad ved jeg……

En meget træt Rikke 6+3

nu4mornu4mor
    Medlem
    jannimjannim
    Medlem

jeg er nu i 18 uge og mærker nu liv næsten hver dag. Fra uge 10 til uge 14 blødte jeg meget og mange gange, og har derfor været meget bekymret for om jeg ville fuldføre graviditeten. Jeg er blevet scannet en del gange, men alt er heldigvis som det skal være.
    Jeg glæder mig til at blive mor igen, men synes det er helt fint det først er til feb.
    Freja er lige begyndt at gå, men er stadig så lille – og storesøster bliver snart 4 år. Der bliver nok at se til i det nye år!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.