Pyh ha, for en uge.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 Pyh ha, for en uge.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Mandag startede jeg på arbejde igen. Pigerne kom temmelig tiltrængt tilbage i børnehaven. Og Johannes startede i dp. Der var ikke noget med indkøring, men bare lige på og hårdt. Han er heldigvis meget glad for sin dp. Smiler når han bliver afleveret, smiler når han bliver hentet. Og dp siger, at han er så glad hele dagen. Så det er jo dejligt.

Siden tirsdag, har vi haft to polakker til at bo i campingvognen. De har brugt vores badeværelse, og har spist sammen med os. Og jeg skal da lige hilse og sige, at de kan tage fra ved spisebordet. Aldrig før har jeg lavet så meget mad på 4 dage. Jeg føler ikke at jeg i denne uge, har lavet andet end sørge for børn, lave mad, stille på bordet, rydde af bordet, putte i opvaskemaskine og så tømme den igen.

Igår tog Henrik dem med til Vesterhavet. Det var noget af en oplevelse for dem.

For kort tid siden kørte Henrik så med dem. De er færdige med deres arbejde her. Så nu skal jeg igang med at gøre campingvognen klar. Vi kører nemlig til Rømø i morgen.
    Vi glæder os bare sådan til en uge, hvor vi ikke skal lave noget særligt. Jeg håber at det bliver godt vejr.

Annette

Anonym
    Gæst

Hvorfor boede de hos jer??? Men de var glade for maden, mon ikke.
    Jeg skulle engang opbevare en belgisk udvekslingsstudent som skulle flytte fra en familie til en anden. så blev der strejke og jeg måtte tiltuske mig gær på et værtshus. Knægten ÅD simpelthen alt og jeg var lidt lettet da han forsvandt igen, men kors hvor havde jeg bagt mange boller i den uge.
    KH Lene

hedegaardhedegaard
    Medlem

Henrik er ved at lave hus for genboen. Polakkerne var her for at mure og pudse. Og jeg må nok indrømme, at de kan deres håndværk. De er jo enormt søde, og den ene kunne snakke engelsk. Så et eller andet sted var det da også lidt hyggeligt med et par gæster. Henrik kendte den ene i forvejen.

Det der var så hårdt, var at komme hjem lidt i fem, med 3 totalt trætte unger, og så skulle til at lave mad. Johannes har været så træt efter dp-start, at han skulle spise tidligt, og så i seng omkring 18.15.

Knus Annette

nu4mornu4mor
    Medlem

God tur og krydser alt hvad krydses kan for at vejret bliver godt.

Nanna

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.