BUHUUUUU………..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2006 BUHUUUUU………..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    mijansemijanse
    Medlem

så skal jeg da lige komme ind og give dig et spark “gamle moster”.
    Jeg glæder mig nu ikke til at aflever Mathilde imorgen for det betyder jo at barslen er slut og jeg snart skal på arbejde igen. jeg har os lige pakket tasken. Du må have en god arbejds dag imorgen og held og lykke til Johannes med den første dagplejedag.
    Hilsen “Lille moster” der har ferie godt 14 dage endnu

hedegaardhedegaard
    Medlem

Jeg har lige pakket Johannes’ dagplejetaske. Imorgen skal han i dagpleje. Jeg glæder jeg mig til. MEN samtidig starter jeg på arbejde igen imorgen. Jeg har sådan fortrudt, at jeg sagde ja til at starte før tid. Jeg har jo en måned tilgode fra Helena, og den havde jeg i første omgang planlagt, at tage nu. Så jeg skulle først være startet d. 18/9.

På lørdag tager vi en uge til Rømø med campingvognen. Og allerede nu ved jeg, at når vi kommer hjem, ligger der en uges arbejde til mig og venter. Samtidig skal der køres løn den mandag, så der bliver jeg hængt op. Min vikar er stoppet, jeg havde ellers håbet, at hun kunne have taget toppen af det, mens vi er afsted.

Lige nu gider jeg bare ikke på arbejde i morgen.
    Jeg vil sidde på terassen og nyde det gode vejr, og hente ungerne tidligt. Øv øv.

Jeg har ikke lyst til at stå op klokken lort, for at komme i bad og gøre 3 unger klar, til at komme ud af døren. Men jeg kan jo også se lyst på det, så kan det jo være de bliver nemmere at få i seng fremover.

Annette – som trænger til noget motivation.

Anonym
    Gæst

Kan godt forstå du ikke ligefrem glæder dig…. Så jeg har desværre ikke den store pep-talk til at fremme din motivation….

Men håber I alle overlever og kommer godt i gang med den “nye” hverdag.

/Rikke -heller ikke just begejstret ved tanken om snarlig hverdag

karinanjkarinanj
    Medlem

Tag dig sammen – rigtige mennesker arbejder…

Din lillesøster

nu4mornu4mor
    Medlem

Næ rigtige mennesker har folk til at arbejde for sig, så de slipper for at arbejde.

Nanna (som ikke er et rigtigt menneske)

Og håber dagen er gået godt.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.